Döden skrev: ↑2024-07-30 19:10:33
Orkar inte gå tillbaka och länka vem som skrev
Men var ska Brodin få plats i det här bygget?
Kelleher, Costmar, Eklund, Brodin. Kelleher etta och Brodin fyra på den kanten, just nu.
Jag hoppas iallafall man använder Costmar på en kant. Det spelade han mkt i LHC så inget ovant.
Han är mer ”naturlig” vinge än Weigel och Rensfeldt.
Imo ska man köra Krüger, Weigel, Eriksson, Rensfeldt som centrar initialt.
Döden skrev: ↑2024-07-30 19:10:33
Orkar inte gå tillbaka och länka vem som skrev
Men var ska Brodin få plats i det här bygget?
Kelleher, Costmar, Eklund, Brodin. Kelleher etta och Brodin fyra på den kanten, just nu.
Jag hoppas iallafall man använder Costmar på en kant. Det spelade han mkt i LHC så inget ovant.
Han är mer ”naturlig” vinge än Weigel och Rensfeldt.
Imo ska man köra Krüger, Weigel, Eriksson, Rensfeldt som centrar initialt.
Jim Morrison skrev: ↑2024-07-30 20:12:53
Märkligt att man inte går ut officiellt med Thoresen? Nu har han till och med gjort en intervju om övergången i norsk media?
Gissar på att vi får Thore imorgon. Damlaget presenterade spelare idag ( jämställdhet )!?
Yttrell, den är märklig. Finns väll inget positivt, att drabut på det?
Jag hoppas att det aldrig gnälls på att rika djurgårdare inte kastar in pengar i föreningen igen. Här står vi med mindre än fyra miljoner på kontot som enligt DIF själv inte förväntas räcka till september, och ändå värvar vi ihop Allsvenskans starkaste trupp på förhand. Man behöver ju inte vara klok för att förstå att det inte är Djurgårdens pengar som används.
Jim Morrison skrev: ↑2024-07-30 21:24:04
Vi lär ha såpass mycket skador och avbräck att till och med Frondell kommer få spela en hel del så jag skulle inte tänka för mycket på det.
Jim Morrison skrev: ↑2024-07-30 21:24:04
Vi lär ha såpass mycket skador och avbräck att till och med Frondell kommer få spela en hel del så jag skulle inte tänka för mycket på det.
Jimpan sköter fysen….
Någon skada och ett stundande jvm så lär han få dra på sig skridskorna igen.