Mer moral

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
erik_gson89

Mer moral

Inlägg av erik_gson89 »

Tyvärr tycker jag att det är för några spelare som visar riktigt krigarhjärta för klubben. Av det jag har sett så verkar det vara ungdomarna som visar mest hjärta. Det tycker jag är väldigt kul. Men borde det inte vara de gamla rävarna som ska visa mer hjärta.

Ni får gärna säga emot om ni tycker att jag har fel.
Globen

Inlägg av Globen »

Jo jag håller med, men den som jag tycker vissar mest hjärta är våran eviga KÄMPE Ölvestad

Hej Bönder vi é D.I.F
erik_gson89

Inlägg av erik_gson89 »

absolut.. Ölvestad förtjänar verkligen landslagsplatsen vi har nu. Men han är ju den ända av de äldre spelarna som visar hjärta.
Djurgården skulle vara klassen sämre utan Ölvestad.
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

Håller till viss del med dig i ditt resonemang! I början av säsongen tycker jag att samtliga gamla "rävar" håll en väldigt låg profil och i princip inte åstadkom någonting, undantaget Linkan som vart strålande hela säsongen..
Tycker dock att det succesivt har blivit bättre på många håll. Falken och Rudslätt har ,sent om cider, börjat vakna till liv. Den sistnämnde rejält dessutom. Vi väntar fortfarande på att Eklund ska börja producera mer än har har gjort hittils men vem vet, d kanske kommer.
Ungtupparna har SAMTLIGA svarat för en väldigt fin säsong hittils..Är jävligt imponerad av Ribbenstrand exempelvis..

113 WHB (Vasagrabbarna on tour..)
erik_gson89

Inlägg av erik_gson89 »

det har du rätt i. mm jag glömde "linkan" i moral frågan. Men vi får hoppas att det stämmer så att alla blir bättre och bättre. Hoppas även att Ottosson kommer igång riktigt ordentligt efter sin frånvaro.
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Det är konstigt vad många trådar som poppar upp i ämnet!!

http://www.difhockey.se/difforum/viewtopic.php?t=609
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Skriv svar