Ska DIF ta ansvar för vad som händer i Linköping när de spelar i Luleå 120 mil därifrån??
Jag är emot våld det är jag! Men DIF kan inte sitta och hålla alla i handen hela tiden!
På DIF-match, kring DIF-match kan jag hålla med om att det är DIF:s problem! Men i detta fall?? NEJ!!
Ja Djurgården skall ta ansvar.
Vad anser du om när ett gänglegister förstör skyltfönster på väg till en match? Varför skall samhället tillåta att det är publik på matcher när de inte kan uppföra sig på väg till matchen. Är det inte en supporterförenings sak att
hålla koll på sina medlemmar att de sköter sig?
Vad anser du om när ett gänglegister förstör skyltfönster på väg till en match? Varför skall samhället tillåta att det är publik på matcher när de inte kan uppföra sig på väg till matchen. Är det inte en supporterförenings sak att
hålla koll på sina medlemmar att de sköter sig?
Nu får du hålla isär äpplen och päron!
1. Är Djurgården en supporterförening?
2. Tror du att de som slåss är medlemmar i Djurgården?
3. Tror du att de som slåss är medlemmar i Järnkaminerna?
4. Ska Sverigedemokraterna ta ansvar om ett gäng som sympatiserar med dem slår ner en AFA-medlem i Luleå när de själva har en sammankomst i Linköping?
5. Ska det bli världskrig för att Saddam fiser i rättssalen?
Gnugga geniknölarna lite och se om det gör ont!
DIF Hockey har inget att göra med händelsen i Linköping att göra och kommer aldrig få något med den händelsen att göra heller! Cut the crap!