Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/2 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

Ridderwall, Ryno och Otto tycker jag var bäst idag. Intressant när Linkan fick spela med Anger och Otto. Det var ju faktiskt de som gjorde kvitteringen.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Jockmaniac skrev:Ridderwall, Ryno och Otto tycker jag var bäst idag. Intressant när Linkan fick spela med Anger och Otto. Det var ju faktiskt de som gjorde kvitteringen.
De fick även några byten tillsammans i matchen mot Mora. Kan vara en bra kedja i PP, med Bengan på backplats.
Rix

Inlägg av Rix »

easer90 skrev::oops:
Jag får det till 11 matcher med minst 1 poäng vunnen :/ Måste missat ngn match :P
'

SAIK borta 1-5 förlust
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Om vi vinner på lördag är väll vi klara.

För efter den matchen är det bara 3 kvar (9poäng) och vinner vi mot brynäs på lördag bibehåller vi gapet med 10 poäng och är därmed klara.

Det räckar alltså med tre poäng för att säkra slutspel på de fyra sista matcherna dessutom tror jag inte lagen under strecket vinner alla matcher som är kvar.
lilleman

Inlägg av lilleman »

oswä0216 skrev:Om vi vinner på lördag är väll vi klara.

För efter den matchen är det bara 3 kvar (9poäng) och vinner vi mot brynäs på lördag bibehåller vi gapet med 10 poäng och är därmed klara.

Det räckar alltså med tre poäng för att säkra slutspel på de fyra sista matcherna dessutom tror jag inte lagen under strecket vinner alla matcher som är kvar.

Japp, det stämmer! Vi kan torska och ändå vara klara om SSK också torskar. Men självklart ska vi krossa Brynäs!

DIF
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Rix skrev:
easer90 skrev::oops:
Jag får det till 11 matcher med minst 1 poäng vunnen :/ Måste missat ngn match :P
'

SAIK borta 1-5 förlust
Förstog att ngt var fel.

31/1 Skellefteå AIK (b) 1 - 5 (1 - 1, 0 - 2, 0 - 2)

Dom har skrivit fel där i sånnafall
Skriv svar