Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
sirwilliam
Medlem: Ja, vanlig medlem

Skadetråden

Inlägg av sirwilliam »

EspenK skrev: 2023-03-22 18:07:35 Sjuk? Hu många gpnger kan manvara sjuk på en sässe?
har ju två dagis? barn.
Användarvisningsbild
Vikas

Skadetråden

Inlägg av Vikas »

Angående Glad: Om magnetröntgen kommer tillbaka positivt så kan han vara tillbaka "om en månad".

Så kan nog räkna bort honom resten av slutspelet.
DIFLuWi

Skadetråden

Inlägg av DIFLuWi »

Vore smutt med en uppdatering snart huruvida prognoserna för våra skadade spelare ser ut inför semi.

Om Norman och Östlund varit på is och kört fullt en tid nu kan de ju inte vara så avlägsna?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
DIF_1891
Medlem: Ja, ständig medlem

Skadetråden

Inlägg av DIF_1891 »

DIFLuWi skrev: 2023-03-26 10:22:07 Vore smutt med en uppdatering snart huruvida prognoserna för våra skadade spelare ser ut inför semi.

Om Norman och Östlund varit på is och kört fullt en tid nu kan de ju inte vara så avlägsna?
Min känsla är att dom är tillbaka till semifinalerna. Förhoppningsvis får vi besked i veckan om de kommer vara med och spelar eller ej. Någon info borde KG kunna bjuda på.
DifLars

Skadetråden

Inlägg av DifLars »

DIF_1891 skrev: 2023-03-26 10:59:48
DIFLuWi skrev: 2023-03-26 10:22:07 Vore smutt med en uppdatering snart huruvida prognoserna för våra skadade spelare ser ut inför semi.

Min känsla är att dom är tillbaka till semifinalerna. Förhoppningsvis får vi besked i veckan om de kommer vara med och spelar eller ej. Någon info borde KG kunna bjuda på.
Jag ser nog gärna att det ”hemlighålls” så långt det går. Gäller att dra fördel av allt man kan i slutspel
DIF_1891

Skadetråden

Inlägg av DIF_1891 »

Tror ni det finns en rimlig möjlighet att vi kan få tillbaka både Norman, Östlund och Alm till semifinalerna? Känns som om de två förstnämnda är garanterat spelklara om inget stort bakslag händer.

Alm vore ju guld värd nu i slutspelet, skulle han vara nästintill 100% återställd och kunna lira som i första matchen mot SSK kommer vi få ett riktigt bra tillskott på baksidan. Han skulle dessutom kunna stå upp bra med sin storlek. Vi behöver lite mer tyngd på baksidan. Drömmen vore ju att alla tre kunde spela och komma tillbaks på samma sätt som Lekkerimäki gjort.
DIFLuWi

Skadetråden

Inlägg av DIFLuWi »

DIF_1891 skrev: 2023-03-29 07:33:16 Tror ni det finns en rimlig möjlighet att vi kan få tillbaka både Norman, Östlund och Alm till semifinalerna? Känns som om de två förstnämnda är garanterat spelklara om inget stort bakslag händer.

Alm vore ju guld värd nu i slutspelet, skulle han vara nästintill 100% återställd och kunna lira som i första matchen mot SSK kommer vi få ett riktigt bra tillskott på baksidan. Han skulle dessutom kunna stå upp bra med sin storlek. Vi behöver lite mer tyngd på baksidan. Drömmen vore ju att alla tre kunde spela och komma tillbaks på samma sätt som Lekkerimäki gjort.
Känns märkligt med Alm. Kanske har missat något, men har inte hört något om honom, varken från DIF eller fråga från journalist…?
Bara att han var fram och tillbaka, sen försvann lite spårlöst och så har ingen kommunicerats öht.

Ni får gärna upplysa mig om jag missat nått.
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Skadetråden

Inlägg av Daniel942 »

DIFLuWi skrev: 2023-03-29 07:49:18
DIF_1891 skrev: 2023-03-29 07:33:16 Tror ni det finns en rimlig möjlighet att vi kan få tillbaka både Norman, Östlund och Alm till semifinalerna? Känns som om de två förstnämnda är garanterat spelklara om inget stort bakslag händer.

Känns märkligt med Alm. Kanske har missat något, men har inte hört något om honom, varken från DIF eller fråga från journalist…?
Bara att han var fram och tillbaka, sen försvann lite spårlöst och så har ingen kommunicerats öht.

Alm out resten av säsongen.
DIF!
DIFLuWi

Skadetråden

Inlägg av DIFLuWi »

Daniel942 skrev: 2023-03-29 09:31:15
DIFLuWi skrev: 2023-03-29 07:49:18

Alm out resten av säsongen.
Trist. Han hade varit värdefull nu.
m0ng00se

Skadetråden

Inlägg av m0ng00se »

den självklara frågan en dag som denna. Hur ser det ut med Lindbom? nån som vet nånting?:)
Användarvisningsbild
Henkos

Skadetråden

Inlägg av Henkos »

Myrenberg redan uppe i Umeå på is tydligen. Men säger väl inte så mkt, man hade väl tagit upp han oavsett som försiktighetsåtgärd.

Ingen röntgen på Lindbom. Dag till dag. Ändå rätt positivt men med tanke på tidigare prognoser från DIF är man ju lite skraj ändå.

Skadetråden

Inlägg av #10 »

Henkos skrev: 2023-04-03 10:21:53 Myrenberg redan uppe i Umeå på is tydligen. Men säger väl inte så mkt, man hade väl tagit upp han oavsett som försiktighetsåtgärd.

Ingen röntgen på Lindbom. Dag till dag. Ändå rätt positivt men med tanke på tidigare prognoser från DIF är man ju lite skraj ändå.
Dag till dag Kan betyda vad fan som helst
Osten östlund

Skadetråden

Inlägg av Osten östlund »

Oavsett tror jag Galajda står imorgon. Hoppas han gör sitt livs match.

Om inte, samt Lindbom är borta från slutspel. Så åker Myrenberg in för resterande matcher!?
m0ng00se

Skadetråden

Inlägg av m0ng00se »

lite om Lindbom, Brodin osv

https://hockeynews.se/articles/28518/
Osten östlund

Skadetråden

Inlägg av Osten östlund »

m0ng00se skrev: 2023-04-03 12:20:11 lite om Lindbom, Brodin osv

https://hockeynews.se/articles/28518/
Lyssnar man på Garpens intervju, gällande Brodin (kanske bara inbillning)? Så nämner han ej skada, underkropp eller överkropp. Bara" behöver ej svara på det".

Så disciplinära eller ngt "privat" om man ska gissa!?

Den här sporten är otrolig, när det gäller detaljer/marginaler , typ igår.

- Torsk OT
- Linbom
- Brodin
Skriv svar