Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

JK.se har en biljett barometer nu, sista jag kolla låg det på CA: 270
Jonius

Inlägg av Jonius »

Idag 20.15, 279 biljetter sålda. Läge på att inhandla biljett nu.
Användarvisningsbild
Altono

Inlägg av Altono »

Det går utmärkt att köpa flera biljetter på en gång utan att visa lika många medlemskap.

KÖP!
Mortifax

Inlägg av Mortifax »

Verkligen läge att handla biljetter nu, får vi inte över 700 kommer vi inte få den feta satsningen vi vill ha.
Se även till att skänka er slant nu på HV hemma så Tifogruppen har nått å spela med.

Uppmanar återigen alla att ta med sina flaggor till matcherna.
Blir en roligare stämning på så sätt.

Alla på Hockey!
maja

Inlägg av maja »

Kaffekokaren skrev:Jepp, själv diggar jag hovet, dessvärre har jag fått plats på rad 4 bakom spelarbåsen så jag lär se NADA, men måljublen lär jag ju höra,

synd att man inte får höra favoritgingeln "Då är det mål, det är mål, det är mål.... iiigen" :-)
Jag har bra platser så jag kommer att få se alla sköööna mål.. För husfridens skull blir det lila halsduk till en matchande blå/röd/gul tröja.. vinn-vinn situation.. Inget frieri här, men lite kommer jag nog nynna på "då e de mål igen"... :wink:
Axel

Forza DIF

Inlägg av Axel »

Oerhört härlig satsning, väldigt viktigt för dif med är ja säker på.

Känns så tungt i ett sånt här läge laget behöver ens stöd mer än nånsin att man bor 60 mil från stockholm. Hoppas verkligen att vi difare kan motbevisa alla onda tungor om supportrar som inte ställer upp, smacka till fbk och får en gång skull denna säsong glädja denna skribents suktande supporterhjärta
Kagen

Inlägg av Kagen »

maja skrev:Jag har bra platser så jag kommer att få se alla sköööna mål.. För husfridens skull blir det lila halsduk till en matchande blå/röd/gul tröja.. vinn-vinn situation..
Ryser,

brukar du blanda ned ketchup i ölen också?
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

JIPPI!!! :D
Nu är min biljett inhandlad och nu hoppas jag att jul och nyår går fort.
Ses!

Och du som inte köpt biljett än GÖR DET!
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Petrus

Inlägg av Petrus »

Jag och 3 Dif:are kommer o sjunger bilijetter e beställda // FULL FART FRAMT :twisted:
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

311 biljetter sålda nu! Kom igen nu! Köp dina plåtar i tid!

Det finns inga ursäkter denna gång!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Västerort

Inlägg av Västerort »

Hmm bara knappt 30 biljetter sålda idag med andra ord. Börjar kännas som det kan bli svårt att nå 700 innan den 15:e.
Förhoppningsvis så lär en hel del biljetter gå åt under helgen när alla drar in och julhandlar...

Jag har fått för mig att förvånansvärt många inte vet om att JK storsatsar på den här matchen. Känns som det måste mer till än jk.nu för att få upp hetsen. Kanske läge att läga ut något nyhet här på sidan om satsningen, trycka upp några enkla flyers och sätta upp på strategiska ställen, typ butiken i globen, derby och kanske ute på Royal League matchen på söndag...

Se nu till att dramed polarna och fixa biljett så fort som möjligt så kan detta bli en magisk kväll!
Petrus

Inlägg av Petrus »

Nej Själv tror jag att Bilijetterna kommer säljsas som smör den 13:onde eller 14:onde Komigen NU! Låt hos visa vad "sveriges sämsta hockeyklack" går för
fanaticbee

Inlägg av fanaticbee »

Västerort skrev:Hmm bara knappt 30 biljetter sålda idag med andra ord. Börjar kännas som det kan bli svårt att nå 700 innan den 15:e.
Förhoppningsvis så lär en hel del biljetter gå åt under helgen när alla drar in och julhandlar...

Jag har fått för mig att förvånansvärt många inte vet om att JK storsatsar på den här matchen. Känns som det måste mer till än jk.nu för att få upp hetsen. Kanske läge att läga ut något nyhet här på sidan om satsningen, trycka upp några enkla flyers och sätta upp på strategiska ställen, typ butiken i globen, derby och kanske ute på Royal League matchen på söndag...

Se nu till att dramed polarna och fixa biljett så fort som möjligt så kan detta bli en magisk kväll!
Nu gissar jag bara... Men det kan ju vara så att DIF Hockey inte vill gå ut med något sådant förens efter den 15:e. Kan vi inte ens sälja slut 700 st utan deras hjälp vill de kanske inte släppa 2000 st till oss, med risk för att bara ett par hundra till då säljs.
Jag och många till köper nog i helgen, så 700 st hoppas jag inte blir några problem!
Västerort

Inlägg av Västerort »

Med tanke på att vi har sålt under 100 biljetter exklusive säsongskorten så kan jag inte förstå hur ni kan vara så övertygade att vi kommer sälja slut alla 700-biljetter till på torsdag.
Användarvisningsbild
Altono

Inlägg av Altono »

Vill bara tala om att JK har tagit bort medlemskravet på biljettköp till den 5/1 så nu är det bara att KÖPA.

KÖP biljett snarast
Skriv svar