Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?
Verkligen läge att handla biljetter nu, får vi inte över 700 kommer vi inte få den feta satsningen vi vill ha.
Se även till att skänka er slant nu på HV hemma så Tifogruppen har nått å spela med.
Uppmanar återigen alla att ta med sina flaggor till matcherna.
Blir en roligare stämning på så sätt.
Alla på Hockey!
Se även till att skänka er slant nu på HV hemma så Tifogruppen har nått å spela med.
Uppmanar återigen alla att ta med sina flaggor till matcherna.
Blir en roligare stämning på så sätt.
Alla på Hockey!
Jag har bra platser så jag kommer att få se alla sköööna mål.. För husfridens skull blir det lila halsduk till en matchande blå/röd/gul tröja.. vinn-vinn situation.. Inget frieri här, men lite kommer jag nog nynna på "då e de mål igen"...Kaffekokaren skrev:Jepp, själv diggar jag hovet, dessvärre har jag fått plats på rad 4 bakom spelarbåsen så jag lär se NADA, men måljublen lär jag ju höra,
synd att man inte får höra favoritgingeln "Då är det mål, det är mål, det är mål.... iiigen"

Forza DIF
Oerhört härlig satsning, väldigt viktigt för dif med är ja säker på.
Känns så tungt i ett sånt här läge laget behöver ens stöd mer än nånsin att man bor 60 mil från stockholm. Hoppas verkligen att vi difare kan motbevisa alla onda tungor om supportrar som inte ställer upp, smacka till fbk och får en gång skull denna säsong glädja denna skribents suktande supporterhjärta
Känns så tungt i ett sånt här läge laget behöver ens stöd mer än nånsin att man bor 60 mil från stockholm. Hoppas verkligen att vi difare kan motbevisa alla onda tungor om supportrar som inte ställer upp, smacka till fbk och får en gång skull denna säsong glädja denna skribents suktande supporterhjärta
Ryser,maja skrev:Jag har bra platser så jag kommer att få se alla sköööna mål.. För husfridens skull blir det lila halsduk till en matchande blå/röd/gul tröja.. vinn-vinn situation..
brukar du blanda ned ketchup i ölen också?
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche
Hmm bara knappt 30 biljetter sålda idag med andra ord. Börjar kännas som det kan bli svårt att nå 700 innan den 15:e.
Förhoppningsvis så lär en hel del biljetter gå åt under helgen när alla drar in och julhandlar...
Jag har fått för mig att förvånansvärt många inte vet om att JK storsatsar på den här matchen. Känns som det måste mer till än jk.nu för att få upp hetsen. Kanske läge att läga ut något nyhet här på sidan om satsningen, trycka upp några enkla flyers och sätta upp på strategiska ställen, typ butiken i globen, derby och kanske ute på Royal League matchen på söndag...
Se nu till att dramed polarna och fixa biljett så fort som möjligt så kan detta bli en magisk kväll!
Förhoppningsvis så lär en hel del biljetter gå åt under helgen när alla drar in och julhandlar...
Jag har fått för mig att förvånansvärt många inte vet om att JK storsatsar på den här matchen. Känns som det måste mer till än jk.nu för att få upp hetsen. Kanske läge att läga ut något nyhet här på sidan om satsningen, trycka upp några enkla flyers och sätta upp på strategiska ställen, typ butiken i globen, derby och kanske ute på Royal League matchen på söndag...
Se nu till att dramed polarna och fixa biljett så fort som möjligt så kan detta bli en magisk kväll!
-
Nu gissar jag bara... Men det kan ju vara så att DIF Hockey inte vill gå ut med något sådant förens efter den 15:e. Kan vi inte ens sälja slut 700 st utan deras hjälp vill de kanske inte släppa 2000 st till oss, med risk för att bara ett par hundra till då säljs.Västerort skrev:Hmm bara knappt 30 biljetter sålda idag med andra ord. Börjar kännas som det kan bli svårt att nå 700 innan den 15:e.
Jag och många till köper nog i helgen, så 700 st hoppas jag inte blir några problem!