Det blir lite knäppt när du vill att våra killar ska skada BIK.. vad tror du händer då? (Jag utgår ju från att du trollar men ändå). De blir avstängda och det är ju inte jättebra inför slutspelet.
HA 22/23 Djurgårdens IF - Karlskoga 1/3
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Alltså, vad i självaste helvete håller domarna på med??? Crosschecking, boarding och skjuta efter signal är alltså ok, men pinsamt petiga grejer mot oss ska beivras... Håll en jävla nivå era jävla tattare!
It's the hope that kills you.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi hade Micke Ahlén men han passade tydligen inte den moderna hockeyn. Sen åkte vi ur.Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:30:53Jag kanske är en dinosaurie men jag skulle dessutom vilja ha ett par regelblinda psykfall i DIF som köttar folk för upplevda oförätter och får motståndarna att tycka att det är skandal och "tråkigt" att lira mot DIF som komplement till våra nuvarande spelare.sirwilliam skrev: ↑2023-03-01 20:27:47Lite kul att det jättar till lite. Den där lilja borde få några smällar. En lite onödig uppercut tidigare i matchen.
Båda utv. Var korrekta. Håller med.
Säg den glädje som varar
Jag hoppar på dinosaurie-tåget och håller med. Hade inte varit fel att ha någon som tar den rollen lite mer. Krüger brukar ju iof alltid stå upp bra. Men saknar att vi inte har fler som kan backa våra lätta junisar. Kände avsaknaden extra mycket när östlund blev mosad senast mot modo.Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:30:53Jag kanske är en dinosaurie men jag skulle dessutom vilja ha ett par regelblinda psykfall i DIF som köttar folk för upplevda oförätter och får motståndarna att tycka att det är skandal och "tråkigt" att lira mot DIF som komplement till våra nuvarande spelare.sirwilliam skrev: ↑2023-03-01 20:27:47Lite kul att det jättar till lite. Den där lilja borde få några smällar. En lite onödig uppercut tidigare i matchen.
Synd bara att Krüger åker på en tvåa när han talar om att de ska ge fan i att slänga in pucken i mål efter signal...Dju skrev: ↑2023-03-01 20:39:27Jag hoppar på dinosaurie-tåget och håller med. Hade inte varit fel att ha någon som tar den rollen lite mer. Krüger brukar ju iof alltid stå upp bra. Men saknar att vi inte har fler som kan backa våra lätta junisar. Kände avsaknaden extra mycket när östlund blev mosad senast mot modo.Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:30:53Jag kanske är en dinosaurie men jag skulle dessutom vilja ha ett par regelblinda psykfall i DIF som köttar folk för upplevda oförätter och får motståndarna att tycka att det är skandal och "tråkigt" att lira mot DIF som komplement till våra nuvarande spelare.sirwilliam skrev: ↑2023-03-01 20:27:47Lite kul att det jättar till lite. Den där lilja borde få några smällar. En lite onödig uppercut tidigare i matchen.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Micke hade stenkoll på reglerna. Tyvärr hatade reglarna (läs domarna) Ahlén.DIF_Soldier skrev: ↑2023-03-01 20:37:55Vi hade Micke Ahlén men han passade tydligen inte den moderna hockeyn. Sen åkte vi ur.Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:30:53Jag kanske är en dinosaurie men jag skulle dessutom vilja ha ett par regelblinda psykfall i DIF som köttar folk för upplevda oförätter och får motståndarna att tycka att det är skandal och "tråkigt" att lira mot DIF som komplement till våra nuvarande spelare.sirwilliam skrev: ↑2023-03-01 20:27:47Lite kul att det jättar till lite. Den där lilja borde få några smällar. En lite onödig uppercut tidigare i matchen.
Nä jag snackar om Probert-nivå.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Å andra sidan, hur bra gick det när Foppa tyckte att det skulle vara en bra idé att Brashear skulle halka runt och agera "polis" i modo för några år sedan...?Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:42:58Micke hade stenkoll på reglerna. Tyvärr hatade reglarna (läs domarna) Ahlén.DIF_Soldier skrev: ↑2023-03-01 20:37:55Vi hade Micke Ahlén men han passade tydligen inte den moderna hockeyn. Sen åkte vi ur.Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:30:53Jag kanske är en dinosaurie men jag skulle dessutom vilja ha ett par regelblinda psykfall i DIF som köttar folk för upplevda oförätter och får motståndarna att tycka att det är skandal och "tråkigt" att lira mot DIF som komplement till våra nuvarande spelare.sirwilliam skrev: ↑2023-03-01 20:27:47Lite kul att det jättar till lite. Den där lilja borde få några smällar. En lite onödig uppercut tidigare i matchen.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Jo jag tänkte faktiskt på exakt det innan jag skrev inlägget (plus Holland för vår del).DIFLuWi skrev: ↑2023-03-01 20:44:30Å andra sidan, hur bra gick det när Foppa tyckte att det skulle vara en bra idé att Brashear skulle halka runt och agera "polis" i modo för några år sedan...?Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:42:58Micke hade stenkoll på reglerna. Tyvärr hatade reglarna (läs domarna) Ahlén.DIF_Soldier skrev: ↑2023-03-01 20:37:55Vi hade Micke Ahlén men han passade tydligen inte den moderna hockeyn. Sen åkte vi ur.Praetori skrev: ↑2023-03-01 20:30:53Jag kanske är en dinosaurie men jag skulle dessutom vilja ha ett par regelblinda psykfall i DIF som köttar folk för upplevda oförätter och får motståndarna att tycka att det är skandal och "tråkigt" att lira mot DIF som komplement till våra nuvarande spelare.sirwilliam skrev: ↑2023-03-01 20:27:47
Lite kul att det jättar till lite. Den där lilja borde få några smällar. En lite onödig uppercut tidigare i matchen.
Det handlar snarare om att ha folk med fingret på pulsen som Holmqvist. Men jag saknar verkligen en psykologisk edge i att det kan göra "ont" på riktigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Men vafan...
- Jim Morrison
Nu har bikken kommit innanför skallarna på oss.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lika mycket på Schilling där eller? Tröttsamt...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad hände med disciplinen?
-
Och den där jävla kokkonen igen..... Han spelar som att DIF gjort honom nåt!