Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
-
Alm väntar altså svar från röntgen och dras fortfarande med smärtor.
Otroligt tråkigt då han varit bättre än väntat.
Om det vill sig riktigt illa så kan vi stå utan Odelius, Alm och Ytterell.
Väldigt tunga tapp.
Så måste vi altså lira både Hedström och Falk? Satan så tunt det kan komma att bli. Hoppas på positivt svar gällande Alm.
Arnesson-Elliott
Schilling-Karlsson
Falk-Hedström
Otroligt tråkigt då han varit bättre än väntat.
Om det vill sig riktigt illa så kan vi stå utan Odelius, Alm och Ytterell.
Väldigt tunga tapp.
Så måste vi altså lira både Hedström och Falk? Satan så tunt det kan komma att bli. Hoppas på positivt svar gällande Alm.
Arnesson-Elliott
Schilling-Karlsson
Falk-Hedström
skönt att Klasen är tillbaka och hoppas han inte spelar med skavanker.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
App app app. Detta är silly-tråden. 
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan nån langa vilka tränare som är/blir lediga. Som rimligtvis skulle kunna komma dif?
Dom första jag kommer å tänka på är säcken, albelin och N. Ekman.
Vilka som är lediga / passar vet jag ej.
Annars är jag inne på det jag nämnde till kvalet senast, josefson å Enqvist. Men det känns inte realistiskt.
Annars är jag inne på det jag nämnde till kvalet senast, josefson å Enqvist. Men det känns inte realistiskt.
Delägare
-
Vi behöver en powerforward. En som är stark och vars styrka är att våga stå och ta smällar framför mål. Vi behöver en kille som binder upp två av motståndarens backar på att plocka bort honom framför mål.
Vi behöver en Tomas Holmström med ett grymt snapshot.
Vi behöver en Tomas Holmström med ett grymt snapshot.
Säcken kn vi glömma, han trivs utmärkt i Visby och går bra med sitt lag Visby/Roma just nu. Snart i en rubrik nära dig: Fagervall får gå, Garpenlöv tar över.Hepsnastian skrev: ↑2022-11-26 21:20:39 Kan nån langa vilka tränare som är/blir lediga. Som rimligtvis skulle kunna komma dif?
Stolt, men aldrig nöjd
-
Sören lirade i 1:a kedjan igår, samt vann.
Gällande Fagervall. Har DIF råd att sparka honom, Ragge och Holmqvist?
Gällande Fagervall. Har DIF råd att sparka honom, Ragge och Holmqvist?
Garpen! Varför tänker ingen på honom??Hepsnastian skrev: ↑2022-11-26 21:20:39 Kan nån langa vilka tränare som är/blir lediga. Som rimligtvis skulle kunna komma dif?
Självklar i min bok.
Garpen! Varför tänker ingen på honom??Hepsnastian skrev: ↑2022-11-26 21:20:39 Kan nån langa vilka tränare som är/blir lediga. Som rimligtvis skulle kunna komma dif?
Självklar i min bok.
Challe?
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Har Kalus gått i pension..Han var KRIGARE iaf
Ossi Väänänen hade varit grym som tränare. Då hade vi verkligen blivit ett lag o räkna med iaf fysiskt
Ossi Väänänen hade varit grym som tränare. Då hade vi verkligen blivit ett lag o räkna med iaf fysiskt

-
Kontakta "HM familjen ". Köp loss Martin Filander, Oskarshamn.
Klart man tänker på Garpen. Han kändes inte direkt som en högoddsare innan säsongen heller.EspenK skrev: ↑2022-11-26 21:33:19Garpen! Varför tänker ingen på honom??Hepsnastian skrev: ↑2022-11-26 21:20:39 Kan nån langa vilka tränare som är/blir lediga. Som rimligtvis skulle kunna komma dif?
Självklar i min bok.
MEN är han rätt tränare för DIF, nu?
Ska vi byta bort Fagervall bara för att sända signaler? Det är ett risktagande deluxe att byta tränare och Garpen känns... meh när det kommer till faktiska resultat.
I min bok är Garpen DIF deluxe som människa och spelare men samtidigt finns det i min bok bara en snubbe jag vill ha om vi känner oss desperata nog att tända batman-signalen och han finns på Gotland.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja tackPraetori skrev: ↑2022-11-26 21:48:44Klart man tänker på Garpen. Han kändes inte direkt som en högoddsare innan säsongen heller.EspenK skrev: ↑2022-11-26 21:33:19Garpen! Varför tänker ingen på honom??Hepsnastian skrev: ↑2022-11-26 21:20:39 Kan nån langa vilka tränare som är/blir lediga. Som rimligtvis skulle kunna komma dif?
Självklar i min bok.
MEN är han rätt tränare för DIF, nu?
Ska vi byta bort Fagervall bara för att sända signaler? Det är ett risktagande deluxe att byta tränare och Garpen känns... meh när det kommer till faktiska resultat.
I min bok är Garpen DIF deluxe som människa och spelare men samtidigt finns det i min bok bara en snubbe jag vill ha om vi känner oss desperata nog att tända batman-signalen och han finns på Gotland.
Jo. Tänker mest att det är relationer det handlar om.
Garpen kan klubben. Har ett namn internationellt ovh nationellt. Kontakter.
Relation till både tränare och spelare.
Helst hade man önskat att få en tränare med pondus som Säcken men han har själv sagt att han gjort sitt.
Helst hade man önskat att få en tränare med pondus som Säcken men han har själv sagt att han gjort sitt.
Enda han saknar är goda kunskaper om att vara huvudtränare. Har inte direkt något lysande cv. Tveksamt ledarskap under en kort tid som headcoach i landslaget. Hans namn låter fint. Han som spelare var grym, men som tränare? Känns inte up to date.EspenK skrev: ↑2022-11-26 21:55:15 Jo. Tänker mest att det är relationer det handlar om.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB