Diftobbe89, sensei och jag får väl ta fysen
Som sagt, kolla med Modos supportrar om de vill byta ut Bernhardt i PP mot Ingman och sedan sitta lugnt i båten och lita på Karlin. Blir intressanta svar där.Manijock skrev: ↑2022-11-15 12:04:15 Kan ju finnas orsaker bakom? Har de uttalat att Elliott inte är bra nog att lira PP? Har de uttalat att Kevin inte platsar på sportslig grund? Kan det finnas något annat? Varför kommer ingen intervju med tränarna om detta förövrigt? Många undrar ju. Men är det inte bättre att sätta Robin som headcoach, Morrison och du som assisterande. Jonas kan ta SC-jobbet! Bara kolla hockeylabbet en gång i veckan så är saken klar. Snacka kunskap
Jag tror att vi har missat precis hur bra Lindbom är egentligen. Vi ska släppa in ungefär 4-5 mål till per match än vad vi gör just nu om man går efter statistiken. Det kombinerat med bra PP-spel är mycket av vår framgång.Manijock skrev: ↑2022-11-15 11:23:05Men för tusan, okunskap???? Landa bara! Inse att folk bara tycker olika. Vad har du för meriter för att kalla dina åsikter för sanningar och "kunskap"? Du lyssnar på DIFpodden och får "the holy knowledge"???? Mycket bra kommer därifrån, men den bästa och mest spännande fråga/svar som kommit därifrån är Farids: "Men vad är det ni missar?". Mycket bra ödmjukt och klokt svar av Jonas därefter.Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-15 10:49:34Och sen får vi hoppas man kommit till insikt gällande Elliott och Karlsson, förstnämnde ska såklart spela PP och Karlsson ska inte sitta och nöta bänk.Jim Morrison skrev: ↑2022-11-15 10:47:33 Hoppas Honken är den lösningen vi behöver och han har fått rätt fria tyglar under uppehållet. Annars får vi förlita oss på Lindbom.
Det plus det du skriver krävs om vi ska kunna utmana. Annars slarvar vi bort en otroligt bra chans på okunskap.
Jag tycker inte coachningen är perfekt, långt därifrån. Jag hade gjort mycket annorlunda. Bland annat det du skriver. Sen är jag inte naiv nog att tro att min begränsade inblick och mitt långt ifrån fulländade hockeysinne, ens kommer i närheten av Fagervalls, Ragges eller Honkens.
Är ju knappast Alm vi sätter på blå, så ditt exempel faller rätt rejält. Det ska fungera skitbra även med Ytterell i PP. Vi har en svinbra trupp med många potentiella PP-killar.Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-15 12:10:58Som sagt, kolla med Modos supportrar om de vill byta ut Bernhardt i PP mot Ingman och sedan sitta lugnt i båten och lita på Karlin. Blir intressanta svar där.Manijock skrev: ↑2022-11-15 12:04:15 Kan ju finnas orsaker bakom? Har de uttalat att Elliott inte är bra nog att lira PP? Har de uttalat att Kevin inte platsar på sportslig grund? Kan det finnas något annat? Varför kommer ingen intervju med tränarna om detta förövrigt? Många undrar ju. Men är det inte bättre att sätta Robin som headcoach, Morrison och du som assisterande. Jonas kan ta SC-jobbet! Bara kolla hockeylabbet en gång i veckan så är saken klar. Snacka kunskap
Snarare en roll som värdegrundsansvarig och expert-kommitté till KG.. precis som de flesta andra här på forumet
Får man inte vara med på ett hörn, materialare?Manijock skrev: ↑2022-11-15 12:04:15 Kan ju finnas orsaker bakom? Har de uttalat att Elliott inte är bra nog att lira PP? Har de uttalat att Kevin inte platsar på sportslig grund? Kan det finnas något annat? Varför kommer ingen intervju med tränarna om detta förövrigt? Många undrar ju. Men är det inte bättre att sätta Robin som headcoach, Morrison och du som assisterande. Jonas kan ta SC-jobbet! Bara kolla hockeylabbet en gång i veckan så är saken klar. Snacka kunskap
Tungt att höra för de som vigt hela sitt hockeyintresse på ettor och nollorBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-11-15 18:44:08 Att statistiken säger att vi ska ligga betydligt längre ned i tabellen säger då en jävla massa om just statistiken.![]()
Krossa Modo.