Tycker dock Emil och övriga 4e har varit bäst i jämförelse till vad man förväntar sig av dom olika kedjornaDonkels-3.0 skrev: ↑2022-10-15 21:04:28 Svagast har Falk varit men det var ju förväntat Emil Berglund har jag också svårt för
HA 22/23: Västerås - Djurgårdens IF 15/10
Vinnarinstinkt....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 20:43:33 Taktiskt genidrag att spela vår klart bästa forward utmed två iskalla medelmåttor. Vi fick nu träna lite extra på spel 3 mot 3.
Kan vara klokt att göra ett extra år till i Allsvenskan. Då hinner våra egna juniorer blomstra. Söderlund kan återvända till Saik så kan Blomgren växa ut och ges mer istid.
Söderlund i fjärde……vi är så körda.
Fyfan så jävla dåligt.
Btw. Löven kommer möta Modo i final. Löven går upp.
Får det här gänget stämm kommer det bli rubriker om hur orättvist det är med fördelarna att komma från SHL.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Absolut inte. Söderlund har varit undermålig mot det man förväntar sig. Dock övertygad om att han kommer att resa sig.SirDIFalot skrev: ↑2022-10-15 21:01:30Söderlund har väl ändå varit rätt svag hittills den här säsongen? Jag kan väl inte vara den enda som tycker det. Gillar honom annars.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 20:43:33 Taktiskt genidrag att spela vår klart bästa forward utmed två iskalla medelmåttor. Vi fick nu träna lite extra på spel 3 mot 3.
Kan vara klokt att göra ett extra år till i Allsvenskan. Då hinner våra egna juniorer blomstra. Söderlund kan återvända till Saik så kan Blomgren växa ut och ges mer istid.
Fyfan så jävla dåligt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om……ja, men vi kan inte matcha laget så här illa då.Praetori skrev: ↑2022-10-15 21:14:30Vinnarinstinkt....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 20:43:33 Taktiskt genidrag att spela vår klart bästa forward utmed två iskalla medelmåttor. Vi fick nu träna lite extra på spel 3 mot 3.
Fyfan så jävla dåligt.
Får det här gänget stämm kommer det bli rubriker om hur orättvist det är med fördelarna att komma från SHL.
Vad tusan gör Brodin i första?
Varit klappusel. Men lever på namnet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jävlar vad vi har olika tycke om våra forwards hittills. Brodin vår bästa hittills efter åtta matcher anser jag. Jag tror ingen annan har skapat målchanser med samma frekvens som honom.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 21:42:57Om……ja, men vi kan inte matcha laget så här illa då.Praetori skrev: ↑2022-10-15 21:14:30Vinnarinstinkt....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 20:43:33 Taktiskt genidrag att spela vår klart bästa forward utmed två iskalla medelmåttor. Vi fick nu träna lite extra på spel 3 mot 3.
Fyfan så jävla dåligt.
Expert.
Brodda har inte levt upp till förväntningarna än men jag är beredd att ge honom massvis med förtroende.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 21:42:57Om……ja, men vi kan inte matcha laget så här illa då.Praetori skrev: ↑2022-10-15 21:14:30Vinnarinstinkt....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 20:43:33 Taktiskt genidrag att spela vår klart bästa forward utmed två iskalla medelmåttor. Vi fick nu träna lite extra på spel 3 mot 3.
Fyfan så jävla dåligt.
Han skall vara som bäst när det börjar blomma och det tror jag han kommer vara.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Stackars Norman lär ju drömma mardrömmar om deras Målis.
Jag tycker vi envisas lite för mycket med Krüger-Brodin. Jag tycker inte alls de levererat.
Jag skulle gärna se mer speltid på PP2, jag tycker de flyttar både ben och puck snabbare.
Jag tycker inte att någon forward levererat bättre än någon annan och kanske är det där problemet ligger, att ingen faktiskt kliver fram och levererar.
Skulle jag lägga min röst på någon så är det nog ändå John Norman som jag tycker har gjort ett bra jobb i båda riktningar.
Söderlund känns tyvärr som att man flyttar honom när han börjar hitta rätt först bort från Norman och idag bort från Rensfeldt till förmån för iskalle Forsberg..
den förstod jag inte riktigt.
Jag tycker vi envisas lite för mycket med Krüger-Brodin. Jag tycker inte alls de levererat.
Jag skulle gärna se mer speltid på PP2, jag tycker de flyttar både ben och puck snabbare.
Jag tycker inte att någon forward levererat bättre än någon annan och kanske är det där problemet ligger, att ingen faktiskt kliver fram och levererar.
Skulle jag lägga min röst på någon så är det nog ändå John Norman som jag tycker har gjort ett bra jobb i båda riktningar.
Söderlund känns tyvärr som att man flyttar honom när han börjar hitta rätt först bort från Norman och idag bort från Rensfeldt till förmån för iskalle Forsberg..
Av alla "hemvändare" är Norman den som imponerar mest så här långt.Knickedick skrev: ↑2022-10-15 22:50:31 Stackars Norman lär ju drömma mardrömmar om deras Målis.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ah, klart jag gillar Brodin. Jag både tror och hoppas det ska börja lossna för våra tre superstjärnor.SirDIFalot skrev: ↑2022-10-15 22:14:07Jävlar vad vi har olika tycke om våra forwards hittills. Brodin vår bästa hittills efter åtta matcher anser jag. Jag tror ingen annan har skapat målchanser med samma frekvens som honom.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 21:42:57Om……ja, men vi kan inte matcha laget så här illa då.Praetori skrev: ↑2022-10-15 21:14:30Vinnarinstinkt....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-10-15 20:43:33 Taktiskt genidrag att spela vår klart bästa forward utmed två iskalla medelmåttor. Vi fick nu träna lite extra på spel 3 mot 3.
Fyfan så jävla dåligt.
Men jag blev lack när jag såg laguppställningen. Ännu mer frustrerad under matchens gång.
Jag tycker Söderlund varit riktigt bra. En av få som kan bära upp puck. En av få som kan skapa både ytor och långa anfall.
Han har egenskaper som vi saknat hos de flesta andra forwards.
Och då sätta honom i fjärde utmed Berglund.
Känner att jag börjar bli irriterad bara av att skriva det igen.
Loggar ut ett tag……..
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tycker Brodin är klart godkänd men inte alls som jag förväntat mig. Saknar gamla rivet! Nu åker han mest runt och flippar och grejar. Hade en sekvens igår där han "kraschade målet" likt gamla tider dock. Gåshud!
Håller med om att Norman varit bäst bland hemvändarna.
Håller med om att Norman varit bäst bland hemvändarna.
Löven blir eldprovet.Praetori skrev: ↑2022-10-15 20:34:28Vi lär få nån form av facit mot Löven.Nattuggla_ skrev: ↑2022-10-15 20:28:25 Får ställa mig i ett hörn och skämmas, ikväll.
Kollade om andra perioden och vi är ju riktigt bra där. Och det fortsätter i tredje sen.
Ikväll sköt Västerås mycket av sina skott från utsidan, och inte mkt i skottsektorn.
Defensiven är helt klart påväg åt rätt håll. Tråkigt att Kevin utgick, hoppas på inget allvarligt.
-
Vi ligger tvåa…efter Modo som gått som ’ tåget ’..inte släppt in ett mål på två matcher, tror det blir rätt bra till slut och snart anländer Elliot
Forza DIF
Forza DIF