Helvete vad vackert Dick-målet var. Lekkerimäki är ju helt sjuk i "uppbyggnaden". Soloräden där han pissar på kaffebacken och den extremt snabba passen bakom mål. Det är nog bättre än när vi hade galler-Mika.
Helvete vad vackert Dick-målet var. Lekkerimäki är ju helt sjuk i "uppbyggnaden". Soloräden där han pissar på kaffebacken och den extremt snabba passen bakom mål. Det är nog bättre än när vi hade galler-Mika.
pissar på backen? vad menar du nu?
Falken använde sina gamla centertalanger till att bli en riktigt duglig offensiv back på äldre dar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Yes så jävla otippade 3 pinnar. Vi kanske ska spela fler söndagsmatcher? Loja motståndare och sömnig publik.
F-n, missade detta. Hej Daniel, kul att se dig!
Mmm, jag har haft fullt upp med jobb, barn, aktiviteter osv. de senaste åren men jag finns här i krokarna och kikar såklart nästan all DIF även om jag missat mer än vanligt denna säsong. Hoppas på ett mirakel nu men gårdagens match kändes tyvärr som en nyckelmatch. Fotbollen ser lovande ut i alla fall.