SHL 21/22: Djurgårdens IF - Färjestad 3/3
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan vad surt att torska såhär.
Men jämn och ganska underhållande match ändå.
Men jämn och ganska underhållande match ändå.
Avskaffa tre mot tre.
Då tror vi olikaManijock skrev: ↑2022-03-03 21:51:52Helt ärligt. Tror inte vi har en suck mot Timrå oavsett! Men med hemmafördel så förlorar vi större. Mycket troligt i fyra raka. Vi kommer inte vinna en enda kvalmatch på Hovet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Torsdagsmatcher på Hovet. Fy fan vilken jävla ångest och frustration...... JÄMT!!
-
- Säsongskort: Ja
Du har tyvärr rätt - Timrå har ett jämnare lag men vi har några få toppar som är väldigt bra men alldeles för många mediokra spelare(tack igen Jocke för århundradets sämsta insats som sportchef)Manijock skrev: ↑2022-03-03 21:51:52Helt ärligt. Tror inte vi har en suck mot Timrå oavsett! Men med hemmafördel så förlorar vi större. Mycket troligt i fyra raka. Vi kommer inte vinna en enda kvalmatch på Hovet.
Släpp det där med Jocke nu, är inget vi kan påverka eller som vi tjänar på att älta, nya tag framåt tillsammans på lördagDonkels-3.0 skrev: ↑2022-03-03 22:45:57Du har tyvärr rätt - Timrå har ett jämnare lag men vi har några få toppar som är väldigt bra men alldeles för många mediokra spelare(tack igen Jocke för århundradets sämsta insats som sportchef)Manijock skrev: ↑2022-03-03 21:51:52Helt ärligt. Tror inte vi har en suck mot Timrå oavsett! Men med hemmafördel så förlorar vi större. Mycket troligt i fyra raka. Vi kommer inte vinna en enda kvalmatch på Hovet.
-
Jag fattar inte riktigt varför vi envisas med Eklund som Center. Lekki har inte gjort sig rättvisa utan dick och Poirier hittar inte Rhett med Rhett och Carey?
Eklund på Vingen med Söderlund på andra och Poirier i mitten. Annars Kör Berglund där
Eklund på Vingen med Söderlund på andra och Poirier i mitten. Annars Kör Berglund där
Efter en lugnande paus kan jag konstatera att Mantas har en dålig vana att släppa in första skottet, samt att otäckta skott från blå är lite av en akilleshäl.
Om vårt pp inte varit under all kritik och Sören Person aldrig öppnat det där cornflakespaketet han hittade sin domarlicens i, så hade vi förmodligen vunnit ikväll.
Nu var det dessvärre inte så, men den där poängen kan vara nog så viktig var det lider.
Om vårt pp inte varit under all kritik och Sören Person aldrig öppnat det där cornflakespaketet han hittade sin domarlicens i, så hade vi förmodligen vunnit ikväll.
Nu var det dessvärre inte så, men den där poängen kan vara nog så viktig var det lider.
It's the hope that kills you.
-
Redan 6800 sålda till imorgon. Starkt. Blir det fullsatt för första gången på länge?
Garanterat torsk då...Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-04 11:06:44 Redan 6800 sålda till imorgon. Starkt. Blir det fullsatt för första gången på länge?
Wow, vad har hänt med Dickhataren no 1?Knickedick skrev: ↑2022-03-03 23:13:02 Jag fattar inte riktigt varför vi envisas med Eklund som Center. Lekki har inte gjort sig rättvisa utan dick och Poirier hittar inte Rhett med Rhett och Carey?

-
Jaja, lugn nu min vän. Behöver jag påminna dig om hur det gått de senaste matcherna utan Dick i line-upen???BigJ skrev: ↑2022-03-04 19:58:38Wow, vad har hänt med Dickhataren no 1?Knickedick skrev: ↑2022-03-03 23:13:02 Jag fattar inte riktigt varför vi envisas med Eklund som Center. Lekki har inte gjort sig rättvisa utan dick och Poirier hittar inte Rhett med Rhett och Carey?
Eklund på Vingen med Söderlund på andra och Poirier i mitten. Annars Kör Berglund där![]()
Det enda du behöver läsa ut utav mitt inlägg är att Eklund inte ska gå som Center.........inte ens bredvid Lekki...
Läs detta:
Eklund- Poirier- Söderlund
Rhett- Berglund- Lekki
Alternativt:
Eklund- Berglund- Söderlund
Rhett-Poirier- Lekki
Bänken: DICK & Carey
Aah, du menar att PP varit uselt, ja klappuselt faktiskt...Knickedick skrev: ↑2022-03-04 20:12:07Jaja, lugn nu min vän. Behöver jag påminna dig om hur det gått de senaste matcherna utan Dick i line-upen???BigJ skrev: ↑2022-03-04 19:58:38Wow, vad har hänt med Dickhataren no 1?Knickedick skrev: ↑2022-03-03 23:13:02 Jag fattar inte riktigt varför vi envisas med Eklund som Center. Lekki har inte gjort sig rättvisa utan dick och Poirier hittar inte Rhett med Rhett och Carey?
Eklund på Vingen med Söderlund på andra och Poirier i mitten. Annars Kör Berglund där![]()
Det enda du behöver läsa ut utav mitt inlägg är att Eklund inte ska gå som Center.........inte ens bredvid Lekki...
Läs detta:
Rhett- Berglund- Lekki
Alternativt:
Rhett-Poirier- Lekki
Nä, Dick må vara lite långsammare men satan så fina pass ungtupparna får, du missar uppenbarligen hans delikatesser.
-
Vi vinner matcher....Vi tappar färre puckar i mittzon och lyckas behålla pucken längre i anfallszon. Jag ser hans delikatesser men missar inte hans pucktapp med mera bara för att de bra sakerna inte väger upp detBigJ skrev: ↑2022-03-04 22:24:56Aah, du menar att PP varit uselt, ja klappuselt faktiskt...Knickedick skrev: ↑2022-03-04 20:12:07Jaja, lugn nu min vän. Behöver jag påminna dig om hur det gått de senaste matcherna utan Dick i line-upen???BigJ skrev: ↑2022-03-04 19:58:38Wow, vad har hänt med Dickhataren no 1?Knickedick skrev: ↑2022-03-03 23:13:02 Jag fattar inte riktigt varför vi envisas med Eklund som Center. Lekki har inte gjort sig rättvisa utan dick och Poirier hittar inte Rhett med Rhett och Carey?
Läs detta:
Rhett- Berglund- Lekki
Alternativt:
Rhett-Poirier- Lekki
Nä, Dick må vara lite långsammare men satan så fina pass ungtupparna får, du missar uppenbarligen hans delikatesser.
längesedan en Dick-poäng nu.....
Grym jinx, fortsätt så.Knickedick skrev: ↑2022-03-04 22:43:50 Jag ser hans delikatesser men missar inte hans pucktapp med mera bara för att de bra sakerna inte väger upp det
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
En period nu utan poäng.. Peta honom för fan!!Praetori skrev: ↑2022-03-08 18:27:16Grym jinx, fortsätt så.Knickedick skrev: ↑2022-03-04 22:43:50 Jag ser hans delikatesser men missar inte hans pucktapp med mera bara för att de bra sakerna inte väger upp det
IF you know your Dick....You know your Dick