Knickedick skrev: ↑2022-02-18 00:04:18
Lite svårt och tråkigt att 2 spelare från dagens lag måste ut när Fimpen och Emile ska in
W. Eklund långt ifrån given. Har mumlat "Veklund" för mig själv när jag sett honom spela ett bra tag nu, varit usel.
Men så blir det ju alltid med NHL-dissade JVM-lipsillar. Synd bara att man ska göra samma jävla misstag varje år.
Skicka nästa velpelle långt ned i Hades, AHL-pruttbuss och sliriga hotellrum. Åk inte runt på Hovet och sura.
Spelar man honomföre Lekkeri blir jag vansinnig.
Håller med dig om Eklund. Tycker han snurrar på utan att komma någon vart. Har en klart sämre säsong i år.
Men före Carey tycker jag han ska vara, så nog borde han få komma in i laget.
Hursom behöver vi den här bredden inför avslutningen. Under hösten har ju alla som varit friska fått spela, det är inte bra.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Knickedick skrev: ↑2022-02-18 00:04:18
Lite svårt och tråkigt att 2 spelare från dagens lag måste ut när Fimpen och Emile ska in
W. Eklund långt ifrån given. Har mumlat "Veklund" för mig själv när jag sett honom spela ett bra tag nu, varit usel.
Men så blir det ju alltid med NHL-dissade JVM-lipsillar. Synd bara att man ska göra samma jävla misstag varje år.
Skicka nästa velpelle långt ned i Hades, AHL-pruttbuss och sliriga hotellrum. Åk inte runt på Hovet och sura.
Spelar man honomföre Lekkeri blir jag vansinnig.
Håller med dig om Eklund. Tycker han snurrar på utan att komma någon vart. Har en klart sämre säsong i år.
Men före Carey tycker jag han ska vara, så nog borde han få komma in i laget.
Hursom behöver vi den här bredden inför avslutningen. Under hösten har ju alla som varit friska fått spela, det är inte bra.
Tror det beror på att Wille har spelat center. Han är inte alls lika bra där.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.