Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Kan ju inte påstå att jag klandrar Åberg om han väljer timrå, vem vill spela i en klubb med kraftiga problem i organisationen, något som spiller över på spelet? När det dessutom verkar som att en massa pack springer och hotar spelare i klubben? Är det någon som på fullaste allvar tror att det kommer att bli lättare av det?
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Stör nu inte nattsömnen min, Nattugglan. Ska upp tidigt i morgon. Räcker med kylhelvetet
Känner bara sorg.
Hur kan Åberg inte hamna hos oss om han ska hem?
Pengar finns ju tydligen. Behovet är skriande av en målskytt som Pontus. Han har familjen i stan. Ändå väljer han att spela i Timrå? Häpnar.
Dör lite mer på insidan för varje dag som går.
Hur kan Åberg inte hamna hos oss om han ska hem?
Pengar finns ju tydligen. Behovet är skriande av en målskytt som Pontus. Han har familjen i stan. Ändå väljer han att spela i Timrå? Häpnar.
Dör lite mer på insidan för varje dag som går.
- Lee Harvey Oswald
Det är nog rätt lugnt på den fronten, det blir tystare och tystare på Hovet i takt med att alla beståndsdelar av det som var DIF faller i sär och försvinner.Praetori skrev: ↑2021-12-05 21:44:55 Åberg väljer såklart själv men om han väljer Timrå istället för DIF så.... ja du. Förvänta dig inga hyllningsramsor från klacken direkt.
Nu är jag beredd att lägga mycket bajs på agenten i fråga (för de är smutsiga löss) men blir det Timrå så är det ju spelaren i fråga som bestämt sig.
Så just den faktorn är nog inget som skrämmer.
Nån enstaka toppvärvning kommer inte göra någon skillnad, detta är ruttet från grunden.
Vi kommer iaf slippa behöva prata om otur när vi till sist tar hissen ner i HA-Helvetet, vi kommer ha förtjänat det så hårt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jocke har gjort bort sig nånstans där tror jag. Kan inte finnas nån annan förklaring.
Nej enstaka värvningar kommer kanske inte vända trenden (åtminstone inte på spelarsidan). Men om valet står mellan Timrå (som också kan förväntas kvala) och DIF och valet faller på Timrå så är det ju något riktigt riktigt snett.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-12-05 22:41:15
Nån enstaka toppvärvning kommer inte göra någon skillnad, detta är ruttet från grunden.
Vi kommer iaf slippa behöva prata om otur när vi till sist tar hissen ner i HA-Helvetet, vi kommer ha förtjänat det så hårt.
Färjestad eller Frölunda skulle jag kunna förstå på ett professionellt plan. Men inte en annan bottenksndidat vs DIF. Då är det tack och adjöss.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Åberg kommer vara den som skjuter ut oss. Känns lite som när Linkan gick till Timrå senast vi rök.Praetori skrev: ↑2021-12-05 22:57:28Nej enstaka värvningar kommer kanske inte vända trenden (åtminstone inte på spelarsidan). Men om valet står mellan Timrå (som också kan förväntas kvala) och DIF och valet faller på Timrå så är det ju något riktigt riktigt snett.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-12-05 22:41:15
Färjestad eller Frölunda skulle jag kunna förstå på ett professionellt plan. Men inte en annan bottenksndidat vs DIF. Då är det tack och adjöss.
Vi får hoppas att det bara är en agent grej...
Ska ha varit intressanta människor på hovet under helgen skrevs det på twitter.
Får fan ont i magen av allt det här, men när timashov släpptes så kom eklund tätt efter, dock har jag svårt att se att en bättre forward än Åberg som e aktuell för SHL ens finns på marknaden just nu?
Får fan ont i magen av allt det här, men när timashov släpptes så kom eklund tätt efter, dock har jag svårt att se att en bättre forward än Åberg som e aktuell för SHL ens finns på marknaden just nu?
Såklart vissa saker handlar om tajming och det ska finnas plats osv. Timashow borde vi fått in men då var det inte riktigt lika aktuellt. Men nu med Åberg finns det fan inga försvar överhuvudtaget att det inte blir DIF. Vi behöver en ny forward, han är Djurgårdare och exakt den spelartyp vi behöver. Här rann bägaren över. Det kommer vara helt omöjligt för Jocke att fortsätta om det här stämmer.Mvildma skrev: ↑2021-12-05 23:02:32 Vi får hoppas att det bara är en agent grej...
mb81 skrev: ↑2021-12-05 23:08:05Såklart vissa saker handlar om tajming och det ska finnas plats osv. Timashow borde vi fått in men då var det inte riktigt lika aktuellt. Men nu med Åberg finns det fan inga försvar överhuvudtaget att det inte blir DIF. Vi behöver en ny forward, han är Djurgårdare och exakt den spelartyp vi behöver. Här rann bägaren över. Det kommer vara helt omöjligt för Jocke att fortsätta om det här stämmer.Mvildma skrev: ↑2021-12-05 23:02:32 Vi får hoppas att det bara är en agent grej...
Ja jag hoppas fan vi ser en klocka imorgon.... Främst åberg, göra peppe med framöver
- Hepsnastian
Märklig transaction på EP gällande Åberg.
Från Belleville till Timrå och sen Från Ottawa till Unknown.. Kanske finns en förklaring?
Från Belleville till Timrå och sen Från Ottawa till Unknown.. Kanske finns en förklaring?
Delägare
Vi får hoppas... hade gärna sett han i veckans matcher mot växjöHepsnastian skrev: ↑2021-12-05 23:25:53 Märklig transaction på EP gällande Åberg.
Det är ju NHL Klubben som han ska stå som rykte från, nu när man tänker efter känns timrå som rena blajan, tänker även på när fimpen å dicken ringde honom i hockeytutto för nån månad sedan.
Borde stått belleville senators--->Ottawa och sedan Ottawa-->Timrå.
Så det kanske ligger nåt i det du säger eller så är det bara att waivers listan är unknown.
Tänk om dem hade plockat hem bemström?
Om inte Åberg så kanske den förstnämnde?
Om inte Åberg så kanske den förstnämnde?
-
Spelande head coach
-
- Säsongskort: Ja
Har inte översteclownen avgått ännu?