De kan inte "steppa upp" efter som on-ice competence is too fucking low. Vi kan inte, och verkar inte heller veta om det.Harmageddon skrev: ↑2021-12-04 19:59:16 Ligger man under efter två perioder så brukar man vilja avsluta sista perioden på ett bättre sätt. Dels så man kan bygga vidare på det. Inte ens det vill vi längre…kul
Nej, 2021 när det kommer till DIF är det värsta jag upplevt någonsin.
SHL 21/22: Brynäs - Djurgårdens IF 4/12
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Var i varje fall lite glad vi har nu lyckats avlossa 2 skott på mål efter 13 minuter i 3deHarmageddon skrev: ↑2021-12-04 19:59:16 Ligger man under efter två perioder så brukar man vilja avsluta sista perioden på ett bättre sätt. Dels så man kan bygga vidare på det. Inte ens det vill vi längre…kul
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Avgå Jocke Karel och bort ned spelide och ALLT jocke gjort
Och varit inblandad i
Och varit inblandad i
The DIF ONE
Veni Vänniläinen verkar ha fått upp ångan på våra tio skott.
- Harmageddon
Nej, man klarar inte av ens att tackla, visa känslor, slå pucken mot domaren som inte renderar utvisning, osv.Magnutz skrev: ↑2021-12-04 20:01:23De kan inte "steppa upp" efter som on-ice competence is too fucking low. Vi kan inte, och verkar inte heller veta om det.Harmageddon skrev: ↑2021-12-04 19:59:16 Ligger man under efter två perioder så brukar man vilja avsluta sista perioden på ett bättre sätt. Dels så man kan bygga vidare på det. Inte ens det vill vi längre…kul
Man saknar både fysiska och psykiska egenskaper
Inte ens ett Wakey Wakey från Sörensen.
Senast redigerad av Harmageddon den 2021-12-04 20:05:52, redigerad totalt 2 gång.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Ingen idé att värva spelare när alla som kommer ändå blir skit, börja rensa högre upp
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sätt en ordentlig tackling eller gruffa lite fan gör nåt.... Detta är så sjukt avslaget. Inte ens Sörensen tjurar idag
Å Malmö vinner
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag vet för lite om J E hur han är som sportchef för att dömma ut honom i den funktionen. Kan ju konstatera att det som presteras på isen ser illa ut. Om det är hans fel vet inte jag. Att det är han som anställt spelare och tränare kan jag räkna ut. Men blir alla bättre om han kickas ?
Kan någon berätta att det går att skjuta även om målet inte är tomt!?
Spelarna ska be om ursäkt efter den här fullständigt patetiska insatsen och Jocke med flera ska ta mig fan bort NU! Helvete vad jag skäms...
Som det verkar är han inne och petar i allt. Så ja, min bestämda åsikt är det. Som någon skrev, kan inte bli sämre.Hillberry blue skrev: ↑2021-12-04 20:06:37 Jag vet för lite om J E hur han är som sportchef för att dömma ut honom i den funktionen. Kan ju konstatera att det som presteras på isen ser illa ut. Om det är hans fel vet inte jag. Att det är han som anställt spelare och tränare kan jag räkna ut. Men blir alla bättre om han kickas ?
Aha så alla som inte vill pissa på skölden, ledare och den, av cancelkulturens parlament utsedda, syndabocken (I form av sportchefen) skall kartläggas i bästa kommuniststil?

Jag är inget fan av Jocke men när det gäller klubbförrädare och klubbföreträdare väljer jag alltid det sistnämnda.

Senast redigerad av Praetori den 2021-12-04 20:09:36, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fantastiska spelare 5 st PP och ändå bara totalt 12 skott på mål på 58 minuter.
AVGÅ ALLT OCH ALLA
AVGÅ ALLT OCH ALLA
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Jockes roll i föreningen är mer omfattande än bara rekrytering. Jocke har tagit fram spelsystem och är den som tvingar laget att följa detta system. Det är toppstyrt och tränarna har inte tillräckligt med mandat för att arbeta ordentligt. Jocke är, som jag förstått det, den som styr DIF Hockey nu. Så om den rollen försvinner kan mycket förändras.Hillberry blue skrev: ↑2021-12-04 20:06:37 Jag vet för lite om J E hur han är som sportchef för att dömma ut honom i den funktionen. Kan ju konstatera att det som presteras på isen ser illa ut. Om det är hans fel vet inte jag. Att det är han som anställt spelare och tränare kan jag räkna ut. Men blir alla bättre om han kickas ?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.