SHL 21/22: Djurgårdens IF - Malmö 30/11

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Flunk
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Flunk »

Magnutz skrev: 2021-11-30 22:41:30 Holland ser ju psykocrazy ut! :D

Bild
Underbar seriemördarblick!😀 Tror Holland är på gång!
Praetori

Inlägg av Praetori »

DIFLuWi skrev: 2021-11-30 20:59:56 3463.

En protest om någon?
Så dåligt var det inte ens när vi åkte ner senast. Visst fotboll, visst vaccinpass men ruggigt dåligt med så lite folk.
Men FET hyllning till de i klacken som var där ändå och hördes!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Praetori skrev: 2021-12-01 01:09:22
DIFLuWi skrev: 2021-11-30 20:59:56 3463.

En protest om någon?
Så dåligt var det inte ens när vi åkte ner senast. Visst fotboll, visst vaccinpass men ruggigt dåligt med så lite folk.
Men FET hyllning till de i klacken som var där ändå och hördes!!
Är ju som sagt en rätt stor skillnad mot sist på många plan. Många har varit inne på det! Ett lag som inte är relaterbara, en ledning som leker tvärtom-leken. Personligen tycker jag ligan överlag dessutom tappat allt fotfäste. Underhållningsvärdet är lika med undermålig enligt mig.

Besökte Hovet för jämnan sist, och slog personligt rekord i HA. Men nu? Det är verkligen inte tilltalande för mig att sätta mig i bilen. Tyvärr! Åker gärna ut om det är det som krävs för att DIF Hockey kommer tillbaka.
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Nu måste vi grisa vidare, spela tajt, uppoffrande och chippa in på samtliga positioner för att vi framöver skall samla de poäng som behövs. Om jag tror på det? Nä.

Positivt i övrigt; finns tendenser till spelare som börjar lyfta sig. Kan vi kriga till oss någon poäng mot IKO vore det trivsamt (att man ens skall behöva sitta och drömma om poäng mot Oskarshamn är fan helt osannolikt).

Sörensen måste dock upp några pinnhål, även om det stundtals ser OK ut. Man märker att motståndarna låser ner vår förstalina lite för enkelt för stunden. Holland har faktiskt lyft sig en smula, jag gillar att han blir förbannad och slår sönder klubban i båset; visar ju åtminstone att han någonstans bryr sig.
Skriv svar