Första matchen efter uppehållet, hoppas vi kan få några fler tillbaka från skador och mer publik än mot Mora vilket jag tror det blir!
Tippar på att DIF vinner med iaf 3 baljor, lite ny här på forumet hoppas det är så här man ska skapa trådar för matcherna
Med alla skador i laget har jag tappat kollen helt vilka som kan tänkas vara tillgängliga eller inte.
Dom enda jag vet med säkerhet är borta är Ölve och Ronnie.
Anger var ju inte med senast mot FBK t.ex., hörde att det var en hjärnskakning. Borde väl vara klar mot SSK?
Vem har jag missat, eller ska resten vara speldugliga tills på tisdag?
Rash skrev:Med alla skador i laget har jag tappat kollen helt vilka som kan tänkas vara tillgängliga eller inte.
Anger var ju inte med senast mot FBK t.ex., hörde att det var en hjärnskakning. Borde väl vara klar mot SSK?
Linkan?
Han bör nog vara tillbaka.. hoppas jag.
Engqvist var väl också borta? Hoppas han är tillbaka med.
Rash skrev:Med alla skador i laget har jag tappat kollen helt vilka som kan tänkas vara tillgängliga eller inte.
Linkan?
Engqvist är väl uttagen i Tre Kronor och han har väl inte blivit borttagen ur truppen än så jag antar att han kan spela där och då är ju SSK-matchen utom fara.
Linkan?
Engqvist är väl uttagen i Tre Kronor och han har väl inte blivit borttagen ur truppen än så jag antar att han kan spela där och då är ju SSK-matchen utom fara.
Har för mig att han sa att han skulle vänta med att tacka nej till tre kronor tills det var 100% säkert att han inte kunde vara med. Men då borde han ju ändå friskna till tills den här matchen.
Säcken och Tomas sade på det extra årsmötet att de hoppas att alla är tillgängliga till SSK-matchen, och det verkar ganska troligt. Förhoppningsvis slipper vi väl också skador på andra spelare som inte varit borta, men man vet ju aldrig.
Tydligen har DIF svårt att betala ut spelarnas pensionsdel av lönen. Ett av skälen till detta är för dåliga publiksiffror. Så hoppas alla verkligen sluter upp och kommer på denna matchen och alla andra som är kvar av serien.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!" Djurgårdens IF - Stockholms stolthet