Riktigt bra insats, effektiviteten som saknades.
Vi sätter stopp i spelet, inget kladd i egen zon.
Vi åker skridskor och visar oss, vi spelar framåtlutat.
Nu passar tydligen Växjö oss rätt bra, men nog har vi något på gång.
Måste ändå lyfta några som stack ut.
-Svedberg, gjorde några riktigt avgörande räddningar. Målen inget att säga om.
- Högström, karln gjorde inte ett enda misstag. Sådär sengångare-trygg med pucken som bara han och Dick kan vara. Gigant.
- Nardella, måste vara seriens bästa back just nu. Satan så skicklig.
- Rhett, varit nära att såga honom, vilken tur jag avvaktat. Ger oss ytterligare offensiv kraft, puckskicklig och härlig kämpaglöd. Kommit igång ordentligt.
- Hank the Tank. Vilken jävla järnkamin, gjorde livet surt för Växjö varenda byte. Den bästa insatsen jag sett av honom på år och dar. Grymt.
Till sist, får vi till pp lagom till slutspurten blir vi verkligen att räkna med i vår. Ikväll syntes tydligt att vi saknade vår svängfotande mönsterbrytare.
SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Var tvungen att lämna efter första för spel med familj/vänner, tycker 3 p och framförallt spelet i dom här 2 bortamatcherna är grymt bra, defensiven känns så mycket bättre på senaste, skönt.
Lider lite med Haga, som så många ggr detta år så är han precis så där lite fel i passningar och annat, dock ser man att det finns där och han har så mycket offensivt att ge när det stämmer, tycker han är värd att ha kvar ett tag till om ekonomin tillåter.
Lider lite med Haga, som så många ggr detta år så är han precis så där lite fel i passningar och annat, dock ser man att det finns där och han har så mycket offensivt att ge när det stämmer, tycker han är värd att ha kvar ett tag till om ekonomin tillåter.
Matchtråd?! Hemmamatch i morgon och allt. Mot ett IKO som totalkrossade Brynäs.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.