Hockeybladet är väl inte den bästa källan. Men citaten från Jocke bör väl stämma iaf. Positivt om Josefson är tillbaka när JVM-killarna lämnar. Då är det inte samma panik. Hedman ska vara tillbaka snart också. Haga nämns inte. Men ser nog ändå gärna att man tar in någon på korttid bara för att inte vara så känslig för sjukdomar/skador. Dock kan man avvakta en vecka och se hur det blir med Grewe. För samtidigt måste vi ha koll på alla utgifter.Mattias_87 skrev:Martin Thörnberg sägs ha tackat nej till DIF.
Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Re: Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Simon lär väl få mer speltid nu när Björnfot är på JVM och Tom är skadad.
Ja det lär han. Men en del vill skeppa honom till Leksand med första bästa tåg.kaminor skrev:Simon lär väl få mer speltid nu när Björnfot är på JVM och Tom är skadad.
Inte jag. Men han kanske redan är överens med Leksand till nästa säsong.mb81 skrev:Ja det lär han. Men en del vill skeppa honom till Leksand med första bästa tåg.kaminor skrev:Simon lär väl få mer speltid nu när Björnfot är på JVM och Tom är skadad.
Det är väl inte omöjligt. Även fast man inte får skriva nåt så kan man såklart vara överens muntligt. Hoppas inte.kaminor skrev:Inte jag. Men han kanske redan är överens med Leksand till nästa säsong.mb81 skrev:Ja det lär han. Men en del vill skeppa honom till Leksand med första bästa tåg.kaminor skrev:Simon lär väl få mer speltid nu när Björnfot är på JVM och Tom är skadad.
Då slipper ju vi iaf 15-20 baklängesmål/årmb81 skrev:Det är väl inte omöjligt. Även fast man inte får skriva nåt så kan man såklart vara överens muntligt. Hoppas inte.kaminor skrev:Inte jag. Men han kanske redan är överens med Leksand till nästa säsong.mb81 skrev:Ja det lär han. Men en del vill skeppa honom till Leksand med första bästa tåg.kaminor skrev:Simon lär väl få mer speltid nu när Björnfot är på JVM och Tom är skadad.
Bara så du vet så släpper vi till rätt lite skott när Simon är på isen.#10 skrev:Då slipper ju vi iaf 15-20 baklängesmål/årmb81 skrev:Det är väl inte omöjligt. Även fast man inte får skriva nåt så kan man såklart vara överens muntligt. Hoppas inte.kaminor skrev:Inte jag. Men han kanske redan är överens med Leksand till nästa säsong.mb81 skrev:Ja det lär han. Men en del vill skeppa honom till Leksand med första bästa tåg.kaminor skrev:Simon lär väl få mer speltid nu när Björnfot är på JVM och Tom är skadad.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Japp, men dom skott vi släpper till går in.mb81 skrev: Bara så du vet så släpper vi till rätt lite skott när Simon är på isen.

DIF!
Daniel942 skrev:Japp, men dom skott vi släpper till går in.mb81 skrev: Bara så du vet så släpper vi till rätt lite skott när Simon är på isen.

Nog fått fram vad jag tycker iaf. Behöver inte bli en Lill-Tjommetråd nu.
Det e väll ingen som påstår att Thörnberg tackat nej? Kan väll lika vara Jocke som tackar nej.
Nu när Wille blir kvar under JVM så är vi inte behov av en forwardsvärvning. När dessutom Josefson och Hedman verkar vara tillbaka ser det bra ut.gaspo skrev:Det e väll ingen som påstår att Thörnberg tackat nej? Kan väll lika vara Jocke som tackar nej.
Backsidan med Tom tillbaka är också lugn om nu inte Ekberg skada sig.
Skönt ändå om vi slipper ta in korttidslösningar.
Sigalet vill tydligen Brynäs bli av med
Brynäs är nog enbart ute efter byten.#10 skrev:Sigalet vill tydligen Brynäs bli av med
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nä. De vill bara bli av med honom och finns en anledning. Han har varit kass. Där ska vi hålla oss långt borta. Låt Brynäs betala överpriset för honom säsongen ut.Praetori skrev:Brynäs är nog enbart ute efter byten.#10 skrev:Sigalet vill tydligen Brynäs bli av med
Sigalet är väl en typisk Jocke värvning. Brynäs får ta del av lönekostnaden vi får en back med stor uppsida om vi har tur. Sämre än Simon och Norell? Inte enligt mig. Allt handlar om dealen.