Va? Det är väl bra att lagen under oss slår lagen före oss?Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Växjö 21/11 - 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Växjö 21/11 - 2020
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nja, 3 resultat av 5 gick med oss; vi vann, LHC torskade och HV torskade.Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Det är en vinst.
Säg den glädje som varar
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det beror på om man tittar uppåt eller nedåt i tabellen. Är man rädd för kval vill man ju att lagen under oss ska förlora. Tittar man uppåt är det ju bra om lagen under oss slår lagen ovanför oss.Praetori skrev:Va? Det är väl bra att lagen under oss slår lagen före oss?Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Jag försöker också titta uppåt men jag har gärna 2 skitlag under oss som förlorar och förlorar och tittar sedan uppåt.
Avskaffa tre mot tre.
- DIF_Soldier
Psykologiskt är det bra för grabbarna att ha något att jaga. Blir vi avhängda uppåt blir hela säsongen att bara släcka bränder. Inte bra.Mattias_87 skrev:Det beror på om man tittar uppåt eller nedåt i tabellen. Är man rädd för kval vill man ju att lagen under oss ska förlora. Tittar man uppåt är det ju bra om lagen under oss slår lagen ovanför oss.Praetori skrev:Va? Det är väl bra att lagen under oss slår lagen före oss?Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Jag försöker också titta uppåt men jag har gärna 2 skitlag under oss som förlorar och förlorar och tittar sedan uppåt.
Säg den glädje som varar
Vem fan tittar nedåt i tabellen innan man ligger etta? Lite finare lite bättre.Mattias_87 skrev:Det beror på om man tittar uppåt eller nedåt i tabellen. Är man rädd för kval vill man ju att lagen under oss ska förlora. Tittar man uppåt är det ju bra om lagen under oss slår lagen ovanför oss.Praetori skrev:Va? Det är väl bra att lagen under oss slår lagen före oss?Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Till skillnad från JJ så har nr7 lärt sig att hålla uppe skallen och se sig om.Hepsnastian skrev:Hoppas nr.7 håller sig hel å frisk, han blir bättre å bättre. Och kommer vara extremt värdefull längre in i serien.
Det var bara en tidsfråga innan Josef skulle åka på en rejäl propp.
Jocke Lindström borde specialstuderas av alla som har ambitionen att bära puck i SHL.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Oskarshamn torskade också. Deras ras har börjat nu.DIF_Soldier skrev:Nja, 3 resultat av 5 gick med oss; vi vann, LHC torskade och HV torskade.Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Det är en vinst.
-
- Säsongskort: Ja
Tror jag också blir en Karlskrona 2.0mb81 skrev:Oskarshamn torskade också. Deras ras har börjat nu.DIF_Soldier skrev:Nja, 3 resultat av 5 gick med oss; vi vann, LHC torskade och HV torskade.Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Det är en vinst.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Sen får vise om den fina starten för de räcker för att undvika kval. Jag är inte så säker. Bara 8 pinnar före oss med tre matcher mer spelade. En dålig trend och underliggande siffror som säger att de borde dippa en hel del.Donkels-2.0 skrev:Tror jag också blir en Karlskrona 2.0mb81 skrev:Oskarshamn torskade också. Deras ras har börjat nu.DIF_Soldier skrev:Nja, 3 resultat av 5 gick med oss; vi vann, LHC torskade och HV torskade.Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Det är en vinst.
- DIF_Soldier
Låt oss hoppas. Oskarshamn borde ha försvunnit och glömts bort redan förra säsongen. Sportvärldens store Covid-vinnare tillsammans med aikmb81 skrev:Sen får vise om den fina starten för de räcker för att undvika kval. Jag är inte så säker. Bara 8 pinnar före oss med tre matcher mer spelade. En dålig trend och underliggande siffror som säger att de borde dippa en hel del.Donkels-2.0 skrev:Tror jag också blir en Karlskrona 2.0mb81 skrev:Oskarshamn torskade också. Deras ras har börjat nu.DIF_Soldier skrev:Nja, 3 resultat av 5 gick med oss; vi vann, LHC torskade och HV torskade.Vikas skrev:Tyvärr kassa resultat på sidan av idag - både Malmö och Brynäs tar 3 poäng.
Det är en vinst.
Säg den glädje som varar
Vevat video i vanlig ordning. Matchen mot Växjö är ruggigt bra ur ett helt gäng aspekter.
Vi är tighta i försvarsspelet över tiden (trots ett antal mindre bra insatser är antalet sådana ganska få) och kreativa i anfallen.
Tunga tongivande spelare borta men Jocke har lyckats få till en bredd som funkar med Robban&Co's modell helt oavsett.
Vi är tighta i försvarsspelet över tiden (trots ett antal mindre bra insatser är antalet sådana ganska få) och kreativa i anfallen.
Tunga tongivande spelare borta men Jocke har lyckats få till en bredd som funkar med Robban&Co's modell helt oavsett.