Alright, same old same old då!daaviid skrev:Torsk på straffar.captcash skrev:OT torsk?Skidlöparn skrev:Fan också...
Träningsmatch 20/21: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 6/9
Re: Träningsmatch 20/21: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 6/9
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
In med bröderna Holmqvist så reder det ut sig.DIF_Soldier skrev:Alltid Phohnthus och Phahtrihk bra mot oss. Det är sen gammalt.

"Hemmasviten" får väl fortsätt ses som intakt eftersom vi inte lirade på Hovet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Varför dribbla när isen är klappkass? Obegripligt. Alla straffar som gick in såg likadana ut. Hårt skott i plockhandskrysset.
Vi är bättre än Malmö, andra perioden undantaget. Lovar ändå gott, tycker jag. I synnerhet med tanke på att Dick och Josefson saknades.
Vi är bättre än Malmö, andra perioden undantaget. Lovar ändå gott, tycker jag. I synnerhet med tanke på att Dick och Josefson saknades.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom Phonthonius av alla som retfullt enkelt lyfter in två straffar...captcash skrev:Alright, same old same old då!daaviid skrev:Torsk på straffar.captcash skrev:OT torsk?Skidlöparn skrev:Fan också...
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Westerholmarna är ett par riktiga spöken för oss...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Så går det när det är kul att spela hockey istället för att det gör ont att möta Djurgårn.minalman skrev:Westerholmarna är ett par riktiga spöken för oss...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Försäsong och faktiskt inte så pjåkigt.
Tycker vi är betydligt starkare än Malmö sett över 60min men frånvaro av ett par tongivande spelare och många juniorer ger ändå ett godkänt.
Det finns definitivt material i truppen för den övre halvan av SHL även om kanske inte den direkta toppen denna säsong (återstår att se hur det blir med AHL för därifrån kan det regna manna från himlen fram mot december).
Hade det varit SHL match hade vi förmodligen sluppit en utvisning samt fått det bortdömda målet godkänt.
Tycker vi är betydligt starkare än Malmö sett över 60min men frånvaro av ett par tongivande spelare och många juniorer ger ändå ett godkänt.
Det finns definitivt material i truppen för den övre halvan av SHL även om kanske inte den direkta toppen denna säsong (återstår att se hur det blir med AHL för därifrån kan det regna manna från himlen fram mot december).
Hade det varit SHL match hade vi förmodligen sluppit en utvisning samt fått det bortdömda målet godkänt.