Djurgårdens IF - Brynäs IF, 30/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

mr.gr skrev:Men vi ska ha en klackledare som får igång klacken hela tiden, igår första perioden sög klacken helt!

Han var helt IG!

kunde bara en ramsa: ''alla vi som älskar Djurgården klappar nu *klapp* *klapp*''

han sjöng johanssons Järnkaminern istället för Särkijärvis Järnkaminer, störde mig på honom!
Tycker också att det kan behövas en eller två klackledare gärna två för att få igång inte bara klacken utan också hela hallen. Det var ett jävla bra tryck under "Särkijärvis järnkaminer" igår. Men så ska det vara genom hela matchen också oavsett om vi ligger under med 10-0! Nu ska vi visa att vi är sveriges bästa publik, att hockeyn lever även i Stockholm.

ALLA TILL HOVET DEN 3/11!!!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Det ligger något i vad han sa.
degen

Inlägg av degen »

Jag har en man framför mig som, brukar tillsammans med min rad och raden framför dra igång klacken många av gångerna det blir en bra fart i klacken!
Djurgården
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Någon mer än jag som uppkärksammade att Brynäs Stockholms supporterförening hade en reklamplats på storbilden i går?

Riktigt uselt att motståndarsupportrarna får göra reklam för sig själva på det sättet, på vår hemmaplan!
degen

Inlägg av degen »

Emil svelander skrev:Någon mer än jag som uppkärksammade att Brynäs Stockholms supporterförening hade en reklamplats på storbilden i går?

Riktigt uselt att motståndarsupportrarna får göra reklam för sig själva på det sättet, på vår hemmaplan!
Jag såg det också, riktigt dåligt. De ska det få betala MYCKET för,haha.
Djurgården
mr.gr

Inlägg av mr.gr »

Vad för reklam då? Missade tyvär det.
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Missade också tyvärr vad hände?
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

carl-bysen skrev:Missade också tyvärr vad hände?
Då och då under matchen och i pauserna visades en ''skylt'' från Brynäs Stockholm med text i stil med: ''Gå även på nästa ''hemmamatch i Stockholm'', också några logotyper från Brynäs Stockholm.
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Okej det var illa!
Låst