SHL 19/20 : Djurgårdens IF - Färjestad BK 3/10-2019
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 19/20 : Djurgårdens IF - Färjestad BK 3/10-2019
Vi var serieledare för tio minuter sedan. Shit.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Finns inget glas i Vikas värld. Bara fulla och tomma flaskor.rikkard skrev:Vikas skrev:Finns för övrigt inte en chans att vi tar poäng efter det här. Kommer vara gamnacke deluxe i kombination med spelare som är livrädda för att bjuda på fler mål.du är verkligen ensidig. Glaset är inte ens halvtomt i din värld.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
: Så jäkla låg domarnivå idag alltså. Sen alltså Svedberg vid 3-3 är ju under all kritik[/quote]
Det är ett snuskigt bra skott. Men det är den typen av mål som man bara måste ta. 3-2 är inte mycket att säga om. Sitter direkt i skottlinjen och det var hockeyporr utöver en ruggig skymning.[/quote]
Alla skott som går högt sitter på Svedberg..[/quote]
Är han kort? Han ser kort ut i mål[/quote]
186
Det är ett snuskigt bra skott. Men det är den typen av mål som man bara måste ta. 3-2 är inte mycket att säga om. Sitter direkt i skottlinjen och det var hockeyporr utöver en ruggig skymning.[/quote]
186
Vilken uppryckning efter Berglunds mål, lite för stor skillnad mellan gamnackar och rus dock...
Hank borde lira i förstakedjan, han har varit bra varenda match ta mig f-n, trots att han varit borta så länge, imponerande!
Hank borde lira i förstakedjan, han har varit bra varenda match ta mig f-n, trots att han varit borta så länge, imponerande!
Det här spelet (i andra perioden) + en bra målvakt + Josefsson tillbaka = ny SM-final
Ekvationen kräver dock att alla led är uppfyllda.
Ekvationen kräver dock att alla led är uppfyllda.
Det är ett snuskigt bra skott. Men det är den typen av mål som man bara måste ta. 3-2 är inte mycket att säga om. Sitter direkt i skottlinjen och det var hockeyporr utöver en ruggig skymning.[/quote]Grabben från Söder skrev:: Så jäkla låg domarnivå idag alltså. Sen alltså Svedberg vid 3-3 är ju under all kritik
186[/quote]
Haha när han står i mål ser han mer ut som Steve Savianos kusin
Nä nu laddar vi om för 3e, bästa perioden i år bortsett från första mot Örebro.
Finns väl en hel del att säga om 3-2, Svedberg är ju ute och simmar, hela målet är ju rent, bara att dra in denPraetori skrev:
Det är ett snuskigt bra skott. Men det är den typen av mål som man bara måste ta. 3-2 är inte mycket att säga om. Sitter direkt i skottlinjen och det var hockeyporr utöver en ruggig skymning.
Domarna blandar och ger. De borde tagit nån till på FBK och Hedmans är bara löjligt billig.
Sen stör jag mig på linjedomarna som lyckas vara ivägen gång efter annan. Riktigt dåligt ofta.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Svedbergs agerande förvånar. Hukar sig påtagligt ofta för skott i huvudhöjd istället för att göra sig stor. Sjunker ihop. Ger ett mycket fladdrigt intryck men har fina reflexer utmed isen.
Håller alla tummar för att Ortio ryktet ska stämma. Lär bli dyrt dock..
Du är glad han joinade Zürich? :/EspenK skrev:Håller alla tummar för att Ortio ryktet ska stämma. Lär bli dyrt dock..
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Årets insamling: axelvaddar åt Svedberg
FREE ALBIN GREWE!
Men fylledomare!!! Visa ut kaffeburkarna nån jävla gång!!!
It's the hope that kills you.
ivarsson slashar Grewe på skridskon 6-7 gånger.
Domaren: Kör på grabben!
ivarsson trippar Strandberg när han ska lägga pucken i mål.
Domaren: Jag såg inget.
Sjukt dålig insats!
Domaren: Kör på grabben!
ivarsson trippar Strandberg när han ska lägga pucken i mål.
Domaren: Jag såg inget.
Sjukt dålig insats!
Färjestad är hockeyns svar på aik. Får alltid med sig domarna... Jävla packsauron skrev:Men fylledomare!!! Visa ut kaffeburkarna nån jävla gång!!!