Södertälje SK - Djurgårdens IF, 22/10 2007
Tittar inte själv på programmet, men hur kan Breitan tolerera det här? Han borde skicka ut pajasarna utan pardon i nästa avsnitt!Mitt-i-klacken 1983 skrev: Finalisterna från idol var ju pinsamma....hon som skrek mest åker nästa gångskönt att vi i publiken tonade bort dom och avslutade själva hahahaha
Riktigt skönt att även Ridderwall håller måttet i mål, samarbetet med backarna var klockrehnt!
Lycka är att vara djurgårdare
- Blåränderna går aldrig ur
Det var en riktigt kul match att kolla på. Djurgården körde över ssk i 2 peioder men ssk rykte upp sig i 3e.
Bra drag ifrån klacken hela matchen ;D
Men vad vare för pajas sak dom hade i 1a perioden :S de var typ de roligaste jag sett :O
Tordde de var hockey man var på
Bra drag ifrån klacken hela matchen ;D
Men vad vare för pajas sak dom hade i 1a perioden :S de var typ de roligaste jag sett :O
Tordde de var hockey man var på

En råtta svart och gul fy fan va han e ful
- Raffe_DIF89
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!!!!!
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG GAMLA FINA DJURGÅRN VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-2
1-2
MOT 17:E
-
Re: ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!!!!!
Raffe_DIF89 skrev:ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG GAMLA FINA DJURGÅRN VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-2
Moget...
Konståkningsnumret i första periodpausen var nog det allra roligaste, musiken var ju mer tafatt än Brinkens IF i Globen i torsdags!
Idol-deltagarna behöver man kanske inte dilla så mycket mer med. Klart är att inte en röst landar på någon som drar på sig en SSK-tröja!
Åpropå Marusak, så låg han hela tiden rätt i positionerna, det var bara skotten som fattades, han sköt lite i fel lägen, ute i hörnen vid offensiv blå. Han måste in i banan lite, men det kommer nog i PP framöver.
Väl mött i Globen på torsdag.
Idol-deltagarna behöver man kanske inte dilla så mycket mer med. Klart är att inte en röst landar på någon som drar på sig en SSK-tröja!
Åpropå Marusak, så låg han hela tiden rätt i positionerna, det var bara skotten som fattades, han sköt lite i fel lägen, ute i hörnen vid offensiv blå. Han måste in i banan lite, men det kommer nog i PP framöver.
Väl mött i Globen på torsdag.