McDonalds i Globen Shopping

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
DIFmanglarn
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFmanglarn »

Jag tycker också att det är skumt att vi intehar något avtal med donken. Jag menar, vi har ju ett McDonalds på arenaområdet. I Götet har de ett McDonalds som ligger i Scandinavium så man kan handla käk där under periodpauserna! Ett avtal med donken här i Sthlm borde inte vara för svårt att fixa, samt öppet EFTER matcherna. Så värdelöst om man är hungrig efter match en vardag och skiten är stängd. Alla borde ju tjäna på avtalet plus eftermatch-öppet. Det är ju bara att köra för fan!
degen

Inlägg av degen »

DIFmanglarn skrev:Jag tycker också att det är skumt att vi intehar något avtal med donken. Jag menar, vi har ju ett McDonalds på arenaområdet. I Götet har de ett McDonalds som ligger i Scandinavium så man kan handla käk där under periodpauserna! Ett avtal med donken här i Sthlm borde inte vara för svårt att fixa, samt öppet EFTER matcherna. Så värdelöst om man är hungrig efter match en vardag och skiten är stängd. Alla borde ju tjäna på avtalet plus eftermatch-öppet. Det är ju bara att köra för fan!
Helt klart en bra idé. Vi får försöka få fram det till DIF Hockey.
Djurgården
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Kanske lite off topic...

Under mitten av 1990-t låg det en ICA-affär på Bergsunds strand. DIF lirade då för tillfället i Allsvenska (detta var under den värsta jojo-perioden) och det gick inget vidare.

Vi mötte emellertid ÖIS hemma och vann för omväxlings skull med 3-0 har jag för mig.

På kvittot man fick från denna ICA-affär dagen efter segermatchen mot ÖIS kunde man höst upp läsa ett stort "ÄNTLIGEN SEGER DIF-ÖIS 3-0".

En mycket sympatisk ICA-handlare :D
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

degen skrev:
DIFmanglarn skrev:Jag tycker också att det är skumt att vi intehar något avtal med donken. Jag menar, vi har ju ett McDonalds på arenaområdet. I Götet har de ett McDonalds som ligger i Scandinavium så man kan handla käk där under periodpauserna! Ett avtal med donken här i Sthlm borde inte vara för svårt att fixa, samt öppet EFTER matcherna. Så värdelöst om man är hungrig efter match en vardag och skiten är stängd. Alla borde ju tjäna på avtalet plus eftermatch-öppet. Det är ju bara att köra för fan!
Helt klart en bra idé. Vi får försöka få fram det till DIF Hockey.
Donken vid Globen tjänar inte på att ha öppet efter vanliga hockey-matcher. Dom har ganska dålig försäljning under vardagar och skulle utan tvekan konka om dom hade öppet till 22 när det är hockey.
Skriv svar