Håller med förutom angående Dick. Långsam möjligen, men den enda som hanterar tempot med puck. Bland de bästa på isen igen. Då har vi ändå inte sett det bästa av honom än.Lee Harvey Oswald skrev:Bedrövlig kvalitet på det mesta, med blir det 3p så skiter jag i det, bra attityd idag dock (undantaget första 5 i 2:a)
Som väntat blir vi helt krossade i tekningarna, det kommer troligen kosta oss poäng idag.
Guter, ungefär som väntat, små snygga vickningar/instick ibland, men väldigt svag på puck och helt oförmögen att få den ur zon när så behövs, precis sån spelartyp jag inte vill se i DIF
Davidssons är under isen och spelar idag
Dick fortsätter sin SlowMotion-säsong, alltså jämför farten med när han var i FBK, nåt är ju trasigt där.
Lilja och Brodin är (som hela DIF) fortsatt mellanmjölk utan #40
+ till Strandberg.
Jensen, inte riktigt testad ännu, pallar han 3:e vid ett snabbt 2-1 mål?
SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Malmö 20/2-2019
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Malmö 20/2-2019
Knappast, en jäkligt bra passning ur ett trångt läge, inte första gången heller.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, fast det var ju en rensningminalman skrev:Vem var det som passade till 2-0?
Edit: Jag hoppas någon Hank-kritiker kliver fram och svarar.
Ja och det är jävligt tragiskt då han inte ens är speciellt bra just nu! :/Manijock skrev:Håller med förutom angående Dick. Långsam möjligen, men den enda som hanterar tempot med puck. Bland de bästa på isen igen. Då har vi ändå inte sett det bästa av honom än.Lee Harvey Oswald skrev:Bedrövlig kvalitet på det mesta, med blir det 3p så skiter jag i det, bra attityd idag dock (undantaget första 5 i 2:a)
Som väntat blir vi helt krossade i tekningarna, det kommer troligen kosta oss poäng idag.
Guter, ungefär som väntat, små snygga vickningar/instick ibland, men väldigt svag på puck och helt oförmögen att få den ur zon när så behövs, precis sån spelartyp jag inte vill se i DIF
Davidssons är under isen och spelar idag
Dick fortsätter sin SlowMotion-säsong, alltså jämför farten med när han var i FBK, nåt är ju trasigt där.
Lilja och Brodin är (som hela DIF) fortsatt mellanmjölk utan #40
+ till Strandberg.
Jensen, inte riktigt testad ännu, pallar han 3:e vid ett snabbt 2-1 mål?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Är det så du kör kanske du kan lägga upp dit schema nånstans så vi andra kan hålla oss inne?minalman skrev:Det beror nog på att Hulta kör upp pucken i stort sett varje PP. Det blir som när jag kör till jobbet varje morgon. Sitter och tänker på annat mestadels.Magnutz skrev:Lite hårt av dig men håller med i sak. Han måste ha bättre marginaler. Han gör inte tillräckligt mycket bra för att väga upp. Skärpa sig nu Hultström!Manijock skrev:Dags att bänka Hultström. Skiter fullständigt i laget och leker pajas.... Det där är direkt oseriöst. In med Alsing i första PP och Norell i andra.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Helt ok defensiv. Man kommer ganska långt genom att inte släppa in mål.
- Lee Harvey Oswald
Jo men, så klart, han har ju klass Dick.Manijock skrev: Håller med förutom angående Dick. Långsam möjligen, men den enda som hanterar tempot med puck. Bland de bästa på isen igen. Då har vi ändå inte sett det bästa av honom än.
Han gör inte bort sig på något vis, tvärtom, en av få som kan vara kreativ.
Men tempot är ungefär på 50% jämfört med i FBK, då var han löjligt bra, gjorde lite som han vill emellanåt, det saknas enormt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Sedan är Malmö ganska dåliga idag faktiskt.
Avskaffa tre mot tre.
Ja, Hank-hatet är bara fånigt. Han är ju inte direkt någon poänggörare det är ju nedsidan men det han gör defensivt och i en 4:e kedja är det bara fjanterier att klaga på.BigJ skrev:Knappast, en jäkligt bra passning ur ett trångt läge, inte första gången heller.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, fast det var ju en rensningminalman skrev:Vem var det som passade till 2-0?
Sen att det skulle matchas annorlunda i 4:e kedjan eller när 4:e spelar är en helt annan sak.
- Lee Harvey Oswald
Ja, verkligen (och...Nej, det är inte DIF:s förtjänst..bara)Mattias_87 skrev:Sedan är Malmö ganska dåliga idag faktiskt.
Dom har sett trötta ut sedan första nedsläpp
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Inga problem. Även en blind träffar om han försökerminalman skrev:Vem var det som passade till 2-0?
Gör faktiskt inte ut dugg skilnad att han lyckas då o då
Problemet är ju att Hultström inte ska köra alls. Han ska slå en snabb förstapass och lämna transporterandet åt andra. Hans styrka är i anfallszon. Ingen annanstans. Vet din plats!
Ryggsäckshockey borde ge tvåor hela tiden.. istället för "armbågstacklingar"...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kryzzningsrobbot alla Urbom !
Världen är fan uppochner!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Ojojoj. URBOM. =)