Välkommen Marcus Högström

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Praetori
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Välkommen Marcus Högström

Inlägg av Praetori »

Doyle skrev:Sådana människor som Höga finns knappt längre. Grym kille på is och som människa...
Det har alltid varit något bekant med hans graciösa åkstil och puckföring och när jag satt och kollade på gamla VHS-band från vinden häromdagen så slog det mig. Han påminner om Salming i de aspekterna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
AlltidoavsettDIF

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Praetori skrev:
Doyle skrev:Sådana människor som Höga finns knappt längre. Grym kille på is och som människa...
Det har alltid varit något bekant med hans graciösa åkstil och puckföring och när jag satt och kollade på gamla VHS-band från vinden häromdagen så slog det mig. Han påminner om Salming i de aspekterna.
Exakt, det är ingen Erik Karlsson fart på grillorna men han är så jäkla stor så ingen kommer åt honom iaf när han transporterar. Marcus verkar så otroligt trevlig och ödmjuk, två egenskaper som jag värdesätter väldigt högt oavsett om det är på eller utanför planen. Att sitta och lyssna på en intervju med Höga är bara jättemysigt.
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Nån av forumrävarna som har koll på Högström :shock: Han verkar ff inte debuterat i AHL utan rehabar för skada. Har en stark känsla av att nr 4 kanske återvänder hem. Verkar ju gått troll för honom att lyckas utanför DIFs revir. Önskar honom god lycka tillbaka på isen men hoppas ännu mer på återkomst i DIF 8)
Puckey

Inlägg av Puckey »

Doyle skrev:Nån av forumrävarna som har koll på Högström :shock: Han verkar ff inte debuterat i AHL utan rehabar för skada. Har en stark känsla av att nr 4 kanske återvänder hem. Verkar ju gått troll för honom att lyckas utanför DIFs revir. Önskar honom god lycka tillbaka på isen men hoppas ännu mer på återkomst i DIF 8)
Det är farligt att använda de här trådarna utan att någon återvänt - jag hann få upp hoppet i några sekunder :wink:
Användarvisningsbild
jsson

Inlägg av jsson »

Puckey skrev:Nån av forumrävarna som har koll på Högström :shock: Han verkar ff inte debuterat i AHL utan rehabar för skada. Har en stark känsla av att nr 4 kanske återvänder hem. Verkar ju gått troll för honom att lyckas utanför DIFs revir. Önskar honom god lycka tillbaka på isen men hoppas ännu mer på återkomst i DIF 8)
Det är farligt att använda de här trådarna utan att någon återvänt - jag hann få upp hoppet i några sekunder :wink:
Samma här... helvete.
Senast redigerad av jsson den 2018-10-28 20:25:56, redigerad totalt 1 gånger.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Ja, det var ju en sjuk lyckokänsla....i några sekunder.
Taskig fint där :(

Säsongen 18/19 hade passat bättre
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Sorry för att jag tassade på slak lina och tände hoppet bara sådär :) Men, man vet ju aldrig, kanske tråden kan bli aktuell på riktigt framöver :D
Skriv svar