jag undrar vad låten heter som går inför den andra perioden, om nu någon vet så skriv gärna.
Tack i förhand.
PS. ledsen om detta är fel plats att fråga detta!
vad heter den...?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
korrekt Lunkan men det är absolut supernödvändigt att inte starta "onödiga trådar" för då går världen underLunkan skrev:Det kan ju vara fler som är intresserade av den frågan.DIF_Soldier skrev:Hade det funnits en aktiv moderator här nu kunde denne ta bort denna tråd nu när den är överflödig. Men icke.
jag har en lösning på det sk "tråd problemet"..kan vi inte bara ha EN tråd där vi skriver ALLT!?...då slipper trådpoliserna gnälla och alla vet vart dom ska skriva nånstans...kanske blir lite småsvårt att hitta vad man är ute efter men men det finns ju CTRL+F som löser lite av problemet!:D...
fan nu har jag löst denna världskris...kan man gå hem från jobbet nu?..kanske till och med ta pension?:)..
Haha, FN-medlare nästam0ng00se skrev:korrekt Lunkan men det är absolut supernödvändigt att inte starta "onödiga trådar" för då går världen underLunkan skrev:Det kan ju vara fler som är intresserade av den frågan.DIF_Soldier skrev:Hade det funnits en aktiv moderator här nu kunde denne ta bort denna tråd nu när den är överflödig. Men icke.
jag har en lösning på det sk "tråd problemet"..kan vi inte bara ha EN tråd där vi skriver ALLT!?...då slipper trådpoliserna gnälla och alla vet vart dom ska skriva nånstans...kanske blir lite småsvårt att hitta vad man är ute efter men men det finns ju CTRL+F som löser lite av problemet!:D...
fan nu har jag löst denna världskris...kan man gå hem från jobbet nu?..kanske till och med ta pension?:)..

Tycker som du, men varför inte ha en forumdel där man får skapa trådar bäst f*n man vill. Då kan det i övriga forumdelar hållas riktigt bra ordning och man kan ha koll på det som skrivs och veta att det är relevant info i trådarna. I det öppna forumet kan man skapa en tråd om vad som helst som inte ens behöver ha med hockey att göra.