SHL : Omgång 45 : Luleå - Djurgårdens IF 3/2-2018

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: SHL : Omgång 45 : Luleå - Djurgårdens IF 3/2-2018

Inlägg av #10 »

Espan86 skrev:brukade köra riddervalls straff när va junior satt typ 90% dock var de innebandy. otur där! målvakten för aldrig upp stöten högt där. konstigt att inte fler kör den .
Brukade köra den varianten fast i pingis, satt varje gång :wink:
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Donkels-2.0 skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
#10 skrev:Lule borta brukar bli 0p, 1 är godkänt med vårs skador och spelschema.
Ja, så är det.
Men Vejdemo ska så klart komma till avslut/skjuta på sista friläget, nu gav han sig inte ens chansen.
För att vara en ganska dålig match av oss....så gör vi ändå en ok insats som borde räckt till 3p.

Som tur är blir det sudden i slutspelet, DIF är överlägset sämst i SHL på straffar

luleå är seriens klart minst önskade lag, slukhål, var är ni när man behöver er mest?
Synd, du var nära din första vinst idag
Haha :D

Men jag såg faktiskt både Fisk och Läjkesch borta, så den förbannelsen anser jag var bruten nu :wink:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Mattias_87
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

Nu i denna slutspurt av grundserien så förväntar jag mig att vi toppar målvaktssidan och kör Reideborn så mycket det går. Serien är vidrigt jämn.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Mattias_87 skrev:Många spelare är sega i benen ikväll. Fjärde matchen på sex dagar har tagit ut sin rätt ser man.
Sega? Betydligt rappare än senast. Bara det faktum att vi saknar lirare som kan avgöra.
Vi är ordentligt trubbiga.
Spelövertaget tydligt och klart.

Ww bättre än forumets analyser. Kommer mer och mer och är klart mer imponerande än FJ senaste sässen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Donkels-2.0

Inlägg av Donkels-2.0 »

Mattias_87 skrev:Nu i denna slutspurt av grundserien så förväntar jag mig att vi toppar målvaktssidan och kör Reideborn så mycket det går. Serien är vidrigt jämn.
Ja han bör definitivt stå dom två nästkommande matcherna. Oavgjort mellan oss och Lule poängmässigt så det är väl ingen favomotståndare å andra sidan är jag ganska säker på att dom ryker i play in oavsett vilka dom möter och vi kommer inte lira play in!
Ceterum censeo Solna esse delendam

Inlägg av #10 »

9/15 p på våra 5 matcher på en vecka är iaf jag jävligt nöjd med.
Donkels-2.0

Inlägg av Donkels-2.0 »

För övrigt var domaren horribel igen - tex utvisningen på Ahlén i första var ett skämt

Inlägg av #10 »

Donkels-2.0 skrev:För övrigt var domaren horribel igen - tex utvisningen på Ahlén i första var ett skämt
Ja men förutom den var det väl en av dom bättre domarinsatserna.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Läste jag rätt nu eller möter vi Växjö borta IGEN i nästa match? Skedde inte det för typ 3-4 dagar sen? Vad är det för ett jävla riksfyllo som gjort schemat egentligen..
Spela fult
williams

Inlägg av williams »

diftobbe89 skrev:Läste jag rätt nu eller möter vi Växjö borta IGEN i nästa match? Skedde inte det för typ 3-4 dagar sen? Vad är det för ett jävla riksfyllo som gjort schemat egentligen..
Det var nån som sa det innan. Det är FBK som bestämmer. Eller iaf så har dom fått bestämma en hel del känns det som..
Praetori

Inlägg av Praetori »

williams skrev: Det var nån som sa det innan. Det är FBK som bestämmer. Eller iaf så har dom fått bestämma en hel del känns det som..
Det är bara att kolla på hur många av "stormatcherna" mot bra/klassiskt motstånd som FBK har som hemmamatcher på helgdagar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Donkels-2.0

Inlägg av Donkels-2.0 »

Helt klart har vidrigheternas vidrighetsförening lyckats fiffla till sig fördelar genom åren med stöd av Karlstads maffiafamilj numero uno familjen Glennert i spetsen
Skriv svar