Espan86 skrev:brukade köra riddervalls straff när va junior satt typ 90% dock var de innebandy. otur där! målvakten för aldrig upp stöten högt där. konstigt att inte fler kör den .
Brukade köra den varianten fast i pingis, satt varje gång
#10 skrev:Lule borta brukar bli 0p, 1 är godkänt med vårs skador och spelschema.
Ja, så är det.
Men Vejdemo ska så klart komma till avslut/skjuta på sista friläget, nu gav han sig inte ens chansen.
För att vara en ganska dålig match av oss....så gör vi ändå en ok insats som borde räckt till 3p.
Som tur är blir det sudden i slutspelet, DIF är överlägset sämst i SHL på straffar
luleå är seriens klart minst önskade lag, slukhål, var är ni när man behöver er mest?
Synd, du var nära din första vinst idag
Haha
Men jag såg faktiskt både Fisk och Läjkesch borta, så den förbannelsen anser jag var bruten nu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mattias_87 skrev:Nu i denna slutspurt av grundserien så förväntar jag mig att vi toppar målvaktssidan och kör Reideborn så mycket det går. Serien är vidrigt jämn.
Ja han bör definitivt stå dom två nästkommande matcherna. Oavgjort mellan oss och Lule poängmässigt så det är väl ingen favomotståndare å andra sidan är jag ganska säker på att dom ryker i play in oavsett vilka dom möter och vi kommer inte lira play in!
Läste jag rätt nu eller möter vi Växjö borta IGEN i nästa match? Skedde inte det för typ 3-4 dagar sen? Vad är det för ett jävla riksfyllo som gjort schemat egentligen..
diftobbe89 skrev:Läste jag rätt nu eller möter vi Växjö borta IGEN i nästa match? Skedde inte det för typ 3-4 dagar sen? Vad är det för ett jävla riksfyllo som gjort schemat egentligen..
Det var nån som sa det innan. Det är FBK som bestämmer. Eller iaf så har dom fått bestämma en hel del känns det som..
Helt klart har vidrigheternas vidrighetsförening lyckats fiffla till sig fördelar genom åren med stöd av Karlstads maffiafamilj numero uno familjen Glennert i spetsen