Välkommen Marcus Fagerudd
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skall bli spännande att se vad han kan prestera i ny omgivning.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
-
Re: Välkommen Marcus Fagerudd
Hoppas Nyman kan hjälpa honom att lyfta
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alltid spännande med nya killar. Välkommen!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Perfekt ersättare till Kossan.
Välkommen, vad du än gör så kommer du inte kunna gör DRC besviken.
Välkommen, vad du än gör så kommer du inte kunna gör DRC besviken.
På ilves forum så verkar Fagerudd gått från ganska ogillad till en omtyckt spelare. Tror jag. Google translate på finska är speciellt.
"Fageruud spelar på en god nivå. Felfri och har bra rörelser av styrkorna att använda"
"Ja verkligen har väckt en hel del nivåer. Jag själv tidsperiod (välförtjänt) med tanke på myren, nu måste ge symposier. Besökt slutspel bra. Riktigt bra."
"Fagerrudhan sade också i vissa intervju att fram till slutet av säsongen spel har varit frisk. Kanske det är en riktigt stor orsak till förbättringen"
Verkar alltså inte varit helt 100 första delen av säsongen.
"Tvingas höja igen. Fan att Fagerudd spelar bra. Obehag och övervinna sin självförtroende skjutit i höjden till en utmärkt nivå. Svenska gäng får sig en bra försvarare, har du kommit till denna finska vridmoment hjulet"
www.ilvesfoorumi.com
"Fageruud spelar på en god nivå. Felfri och har bra rörelser av styrkorna att använda"
"Ja verkligen har väckt en hel del nivåer. Jag själv tidsperiod (välförtjänt) med tanke på myren, nu måste ge symposier. Besökt slutspel bra. Riktigt bra."
"Fagerrudhan sade också i vissa intervju att fram till slutet av säsongen spel har varit frisk. Kanske det är en riktigt stor orsak till förbättringen"
Verkar alltså inte varit helt 100 första delen av säsongen.
"Tvingas höja igen. Fan att Fagerudd spelar bra. Obehag och övervinna sin självförtroende skjutit i höjden till en utmärkt nivå. Svenska gäng får sig en bra försvarare, har du kommit till denna finska vridmoment hjulet"
www.ilvesfoorumi.com
Född till sportchef.
Vad är det för myr i tammerforstrakterna?android skrev:
Ändå bra att han besökt slutspelet bra. Mer än vad vi mäktat med senaste tiden.

mb81 skrev:Vad är det för myr i tammerforstrakterna?android skrev:
Ändå bra att han besökt slutspelet bra. Mer än vad vi mäktat med senaste tiden.