SHL-Åttondelsfinal : Färjestad BK - Djurgårdens IF 11/3-2017
Re: SHL-Åttondelsfinal : Färjestad BK - Djurgårdens IF 11/3-
Vad var det för rikspucko som bara gav bort pucken när han hade världens enklaste läge att bara rensa?
Men förhelvete Adam!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Såååååå tråkigt....
Snacka om att vi bjuder på det.
Fjärdekedjan är för tunn.
Rätt igenom Reideborn 3-2.
Fjärdekedjan är för tunn.
Rätt igenom Reideborn 3-2.
Det är det där som SKALL hända när en slipad målskytt får rent läge och lite tid. Synd att inte våra gubbar kan göra så.
Adam är tillbaka i gamla synder.
Byt in Tellan så får han en sista match så man kan tacka av honom.
Trist att det enda som funkar bra denna säsongen (BP) faller ihop som ett korthus när det gäller.
Också är Adam lite tillbaka i gamla goda takter, tack för din grymma insats att rädda oss upp på rätt sida av strecket men nu har "turen" rullat tillbaka till normalt och då lyser HA igenom.
Nöjd ändå med säsongen efter den monumentalt usla starten, vi slipper kvala mot Ajk. Vila nu, träna sen, kom tillbaka som ett het annat och jävligt framåtlutat lag nästa säsong med 2 nya målisar och minst 1 stjärnvärvning i anfallet.
Bra jobbat trots allt gubbar!
Också är Adam lite tillbaka i gamla goda takter, tack för din grymma insats att rädda oss upp på rätt sida av strecket men nu har "turen" rullat tillbaka till normalt och då lyser HA igenom.
Nöjd ändå med säsongen efter den monumentalt usla starten, vi slipper kvala mot Ajk. Vila nu, träna sen, kom tillbaka som ett het annat och jävligt framåtlutat lag nästa säsong med 2 nya målisar och minst 1 stjärnvärvning i anfallet.
Bra jobbat trots allt gubbar!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Byt då Ohlsson för helvete. Han har inte tagit en puck på en och en halv match!Vikas skrev:Adam är tillbaka i gamla synder.
Vet inte för vilken gång i ordningen den här säsongen jag säger det, MEN DET HÄR ÄR INTE OK!
Symtomatiskt från omgång 1.
Symtomatiskt från omgång 1.
Stolt, men aldrig nöjd
Kämpa nu!
Blöd lite för laget.
Inget att hålla igen på.
Blöd lite för laget.
Inget att hålla igen på.
Jävla patrask på isen. Fan roligare med damhockeyn för dem är ju 1000gånger bättre än detta p2 lag.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Samma problem som vi haft hela säsongen. Oväntat.
Avgå Jocke.
Precis så. Det lugn han spelat med sista 6-7 matcherna är ersatt av nervositet och spretigt spel.captcash skrev: Också är Adam lite tillbaka i gamla goda takter, tack för din grymma insats att rädda oss upp på rätt sida av strecket men nu har "turen" rullat tillbaka till normalt och då lyser HA igenom.
Hoppas Tellan får sista 20.
Blir ju onekligen lite spoiler-varning om Tellan kommer in i 3:e, då är det 100% spikat att han lägger skridskorna på hyllan!#87 skrev:Precis så. Det lugn han spelat med sista 6-7 matcherna är ersatt av nervositet och spretigt spel.captcash skrev: Också är Adam lite tillbaka i gamla goda takter, tack för din grymma insats att rädda oss upp på rätt sida av strecket men nu har "turen" rullat tillbaka till normalt och då lyser HA igenom.
Hoppas Tellan får sista 20.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är ett helt annat drag i slutspelshockeyn. Synd att laget inte SHL alltid har den intensiteten man sett på senaste.