Är det någon som vet om laget var formerat på samma sätt som mot frölunda? Dvs:
20. Christian Eklund - 26. Morten Ask - 21. Andreas Engqvist
3. David Printz - 33. Timmy Pettersson
Andrafemman
23. Fredrik Bremberg - 24. Pär Bäcker - 10. Patric Hörnqvist
36. Edvin Frylén - 18. Thomas Johansson
Tredjefemman
14. Dick Axelsson - 16. Nichlas Falk - XX. Tobias Lindström
15. Oscar Eklund - 8. Dennis Persson
Fjärdefemman
17. Niklas Anger - 9. Kristofer Ottosson - 44. Nicklas Danielsson
38. Fredrik Ericson
Saknas
6. Ronnie Pettersson
19. Jimmie Ölvestad
Djurgårdens IF - Linköping 16/8 2007
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Danielsson var inte med (vet inte varför) och ersattes av junioren Jimmy Jensen. Sen bytte Lindström och Engqvist plats.Berra skrev:Är det någon som vet om laget var formerat på samma sätt som mot frölunda? Dvs:
20. Christian Eklund - 26. Morten Ask - 21. Andreas Engqvist
3. David Printz - 33. Timmy Pettersson
Andrafemman
23. Fredrik Bremberg - 24. Pär Bäcker - 10. Patric Hörnqvist
36. Edvin Frylén - 18. Thomas Johansson
Tredjefemman
14. Dick Axelsson - 16. Nichlas Falk - XX. Tobias Lindström
15. Oscar Eklund - 8. Dennis Persson
Fjärdefemman
17. Niklas Anger - 9. Kristofer Ottosson - 44. Nicklas Danielsson
38. Fredrik Ericson
Saknas
6. Ronnie Pettersson
19. Jimmie Ölvestad
Jo det kan man hoppas, problemet är bara att han inte är någon liten kille direkt, men lugn, bara lugn. Linkan kommer ge honom vad han förtjänar på isenMicke Nylander skrev:Bautabröl,
Hade jag velat att Fernholm skulle få det hett om öronen och vetat det jag vet nu så hade jag varit jäkligt orolig...
Så jävla mycket var dom inte på honom, vilket var jävligt synd. Jag hoppas på bättring på den fronten när serien startar!

-
Japp, Linkan kommer lura upp honom på läktarnBautabröl skrev:Jo det kan man hoppas, problemet är bara att han inte är någon liten kille direkt, men lugn, bara lugn. Linkan kommer ge honom vad han förtjänar på isenMicke Nylander skrev:Bautabröl,
Hade jag velat att Fernholm skulle få det hett om öronen och vetat det jag vet nu så hade jag varit jäkligt orolig...
Så jävla mycket var dom inte på honom, vilket var jävligt synd. Jag hoppas på bättring på den fronten när serien startar!

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hehe, den var bra. Printzen får väl buckla till rödtotten - Det ska göra ont att svika Djurgården.Bautabröl skrev:Jo det kan man hoppas, problemet är bara att han inte är någon liten kille direkt, men lugn, bara lugn. Linkan kommer ge honom vad han förtjänar på isenMicke Nylander skrev:Bautabröl,
Säg den glädje som varar
Vi har nog börjat bättre spelmässigt den här säsongen, efter 2 matcher förra året hade vi gjort 4 mål, 1 mer än i år, men vi hade släppt in 8 vilket hittills bara blivit 5! Och så måste man ta hänsyn till att vi mött 2 lag som ska slåss om SM-guldet vilka är fyllda med spelare som skulle få oss att gråta av glädje om vi hade...
-
stolpskott skrev:Japp, Linkan kommer lura upp honom på läktarnBautabröl skrev:Jo det kan man hoppas, problemet är bara att han inte är någon liten kille direkt, men lugn, bara lugn. Linkan kommer ge honom vad han förtjänar på isenMicke Nylander skrev:Bautabröl,
Jag hoppas att det blir en stor klack mot linköping som kan sjunga ut fernholm från läktaren också