Skummade igenom DIF:s laguppställning och hittade en spelare som jag inte känner till. Jag skulle tippa på att det är en junior. Men vet inte riktigt.
Tobias Lindström heter han iallafall.
Höken skrev:Skummade igenom DIF:s laguppställning och hittade en spelare som jag inte känner till. Jag skulle tippa på att det är en junior. Men vet inte riktigt.
Tobias Lindström heter han iallafall.
Ja det är en junior, en rightare som ska vara 176cm lång/kort och väga 92kg och är född -88 om allt stämmer.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Personligen tycker jag det är otroligt glädjande att Bäcker fick göra mål på en gång, hoppas mycket på honom gjorde en helt okej insats förra säsong men ingen riktigt topp så kan han höja sig åtminstone ett snäpp till så kommer DIF har stor nytta av honom.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Det blev alltså stryk. Aldrig roligt, men jag tycker att det var ett riktigt toppenbesked att Linkan, Hörnqvist och Bäcker visade bra form. Om det är någon som var närvarande under matchen, skulle det vara bra om denne skulle kunna informera om hur nyförvärven skötte sig.
Fint att se Firma Linkan, Bäcker, Bengan sköter sig som vanligt, också härligt att se att lillriddarn motar 34(!) skott. Hade förståss varit skönt med vinst i premiären, men inte ska vi begära för mycket..än! Låt oss bygga vidare på detta nu!
Som sagt blev det förlust. Lite oroväckande att det fortfarande bara är samma kedja som levererar. Men det är ändå bara första matchen så än är det absolut ingen fara på taket. Förhoppningsvis börjat åtminstone en till kedja att göra poäng.