Med vad exakt?jarnkamin136 skrev:Allla här inne är sportchefer, tydligen. Skärpning.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Japp, nu tar vi och håller hand och sjunger medan skeppet sjunker.jarnkamin136 skrev:Allla här inne är sportchefer, tydligen. Skärpning.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Avgå Jocke.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du har sagt det några gånger nu, kan du inte bara försöka hålla käften snälla.Rocky3000 skrev:
Ge mig Cehlin nu!
Spela fult
Men lägg ner med tjatet. Varför skulle Rögle släppa sin målfarligaste forward som just spelat VM?Rocky3000 skrev:
Ge mig Cehlin nu!
Färdigvärvat efter Urbom?
Så är nog känslan.
Fällström-Anderson-Brodin
Possler-Ljungh-Ikonen
Vejdemo -Johansson-Lundh
Hank-J.Davidsson-Ahlen
Junisar på väg upp:
Bernhardt-M. Davidsson- Lundin
Spännande att se hur vi ställer upp i pp. Tycker inte att vi har en självklar första uppställning...
Vi får hoppas på en lagom utveckling på samtliga så att vi kan få bygga på det här laget även nästkommande säsong. Då kan vi bli riktigt bra.
Varakas-E.Johansson
Urbom-Falk
Ollas M-Press
Junisar som kan slå sig in:
RöykåsMartinsen-Bernhardt
Ont om offensivt duktiga och stabila backar...
I år gäller play in. Minst två lag bakom då de andra lagen som hamnade efter oss i tabellen förra året värvat och värvar högprofilspelare... (Malmö,brynäs örebro, mfl.) Leksand bör vi klara kanske Karlskrona också. Spännande säsong framför oss. Gäller att vi står upp bakom laget och ger dem en chans även om det kan gå knackigt i början. Alltid oavsett är alltid sant!
Så är nog känslan.
Possler-Ljungh-Ikonen
Vejdemo -Johansson-Lundh
Hank-J.Davidsson-Ahlen
Junisar på väg upp:
Spännande att se hur vi ställer upp i pp. Tycker inte att vi har en självklar första uppställning...
Vi får hoppas på en lagom utveckling på samtliga så att vi kan få bygga på det här laget även nästkommande säsong. Då kan vi bli riktigt bra.
Varakas-E.Johansson
Urbom-Falk
Ollas M-Press
I år gäller play in. Minst två lag bakom då de andra lagen som hamnade efter oss i tabellen förra året värvat och värvar högprofilspelare... (Malmö,brynäs örebro, mfl.) Leksand bör vi klara kanske Karlskrona också. Spännande säsong framför oss. Gäller att vi står upp bakom laget och ger dem en chans även om det kan gå knackigt i början. Alltid oavsett är alltid sant!
En forward till ska in och en back till måste in utöver Urbom. Skulle funkat med bara en back om den backen var en Hultström-typ men nu måste det bara in en till!EspenK skrev:Färdigvärvat efter Urbom?
Så är nog känslan.
Possler-Ljungh-Ikonen
Vejdemo -Johansson-Lundh
Hank-J.Davidsson-Ahlen
Junisar på väg upp:
Varakas-E.Johansson
Urbom-Falk
Ollas M-Press
Någon har kommenterat på Madhawks tweet angående Urbom att enligt Jocke ska det in en offensiv back till och en forward som ska ersätta Thore.
Har ingen aning om sanningsgraden, så jag tar det med en nypa salt. Men det låter inte orimligt att det är planen.
Har ingen aning om sanningsgraden, så jag tar det med en nypa salt. Men det låter inte orimligt att det är planen.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Saxat från SAIK-forum. Ska väl tilläggas att det finns andra mindre Urbom-entusiastiska Saikare där - men att Urbom ska vara värdelös verkar det inte finnas fog för.

In med Urbom en skicklig back till samt två spetsforwards, sen kan man börja tro på nästa säsong!
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kommer aldrig att ske.Bengan08 skrev:In med Urbom en skicklig back till samt två spetsforwards, sen kan man börja tro på nästa säsong!
Urbom och en spetsforward är det mest troliga.
Urbom, en offensiv back och en spetsforward är önsketänkande.
Urbom, en offensiv back och två spetsforwards är ju i princip omöjligt.
Är nog ett önsketänkande men jag tycker att vi borde ha pengar kvar, hulta 280k, Sallinen 250k och Thores 250 kan inte ha spenderats! Plus vad hände med dom 6 miljonerna vi får från NHL? Läge och investera hälften i spelartruppen....MarcusDaze skrev:Kommer aldrig att ske.Bengan08 skrev:In med Urbom en skicklig back till samt två spetsforwards, sen kan man börja tro på nästa säsong!
Vad fick du dom siffrorna ifrån? Lönerapporterna om Thoresen och Hultström har ju varit betydligt lägre än så.Bengan08 skrev:Är nog ett önsketänkande men jag tycker att vi borde ha pengar kvar, hulta 280k, Sallinen 250k och Thores 250 kan inte ha spenderats! Plus vad hände med dom 6 miljonerna vi får från NHL? Läge och investera hälften i spelartruppen....MarcusDaze skrev:Kommer aldrig att ske.Bengan08 skrev:In med Urbom en skicklig back till samt två spetsforwards, sen kan man börja tro på nästa säsong!
Bara för att sign on inte räknas med där, kan inte avslöja hur jag "vet" dettaÖrnen skrev:Vad fick du dom siffrorna ifrån? Lönerapporterna om Thoresen och Hultström har ju varit betydligt lägre än så.Bengan08 skrev:Är nog ett önsketänkande men jag tycker att vi borde ha pengar kvar, hulta 280k, Sallinen 250k och Thores 250 kan inte ha spenderats! Plus vad hände med dom 6 miljonerna vi får från NHL? Läge och investera hälften i spelartruppen....MarcusDaze skrev:Kommer aldrig att ske.Bengan08 skrev:In med Urbom en skicklig back till samt två spetsforwards, sen kan man börja tro på nästa säsong!
Haha jaha...Bengan08 skrev:Bara för att sign on inte räknas med där, kan inte avslöja hur jag "vet" dettaÖrnen skrev:Vad fick du dom siffrorna ifrån? Lönerapporterna om Thoresen och Hultström har ju varit betydligt lägre än så.Bengan08 skrev:Är nog ett önsketänkande men jag tycker att vi borde ha pengar kvar, hulta 280k, Sallinen 250k och Thores 250 kan inte ha spenderats! Plus vad hände med dom 6 miljonerna vi får från NHL? Läge och investera hälften i spelartruppen....MarcusDaze skrev:Kommer aldrig att ske.Bengan08 skrev:In med Urbom en skicklig back till samt två spetsforwards, sen kan man börja tro på nästa säsong!