Äntligen någon som förstår att förra årets sportchef kg stoppel gjorde ett väldigt dåligt arbete.Axel_K skrev:Japp. Hultström, Högström, Sören, Thoresen och Anderson lämnar alla pga vi släppte Guter och han är absolut i klass med dessa...
Det är värre att vi inte tog in Cehlin än att vi släppte Guter.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Tycker Malte Strömwall i AIK (ve och fasa) är intressant. Bra ålder med stor uppsida. Kan ersätta Sörensen på sikt.
- Jim Morrison
KG gjorde ett misstag och det var att inte ta in Cehlin. Det var Säcken som inte ville ha kvar Guter.Wallenberz skrev:Äntligen någon som förstår att förra årets sportchef kg stoppel gjorde ett väldigt dåligt arbete.Axel_K skrev:Japp. Hultström, Högström, Sören, Thoresen och Anderson lämnar alla pga vi släppte Guter och han är absolut i klass med dessa...
Det är värre att vi inte tog in Cehlin än att vi släppte Guter.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Förövrigt säger Ros på Twitter att Tellan blir kvar nästa säsong också.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Synd att Tellan inte inser att han är slut. Kostar mycket dessutom. Nu måste vi få in en bra förstakeeper till nästa år (om Mantas sticker)
-
Skönt att Tellan fortsätter
.

Hade också önskat att Tellans lönepost gått till nån bättre målvakt om Mantas sticker! Och om Mantas blir kvar nu så tyder det mesta på att vi tappar Linus, känns sådär!
Konstigt att säga att en målvakt som kommer sexa i målvaktsligan är slut.rikkard skrev:Synd att Tellan inte inser att han är slut. Kostar mycket dessutom. Nu måste vi få in en bra förstakeeper till nästa år (om Mantas sticker)
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är oerhört viktigt att vi har en stabil målvakt som vi vet vad vi får av när resten av truppen flyr fältet som en pestsmittad svinstia. Viktigt att Tellqvist stannar.
Hoppas vi kan landa en till målvakt som känns spännande och som har stor övrig utvecklingspotential, eftersom Mantas med 98% sannolikhet är förlorad.
Hoppas vi kan landa en till målvakt som känns spännande och som har stor övrig utvecklingspotential, eftersom Mantas med 98% sannolikhet är förlorad.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tellan och Söderström hade vart ett utmärkt målvaktspar.
Spela fult
Emil Johansson från Hv71 är klar.
Var hittar du det?V12 skrev:Emil Johansson från Hv71 är klar.
Strålande nyheter i så fall!!!
Inte så svårt att förstå. Han gillar väl inte svart/gult i kombination.Örnen skrev:Enligt Elliotte Friedman på Sportsnet fick Pittsburgh nobben av Hultström. Undrar hur många fler lag som var inblandade.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Tellan till Sportbladet:
"– Kroppen har tagit stryk, så är det. Men huvudet är piggt och jag vill kriga på. Jag får också information om att mycket är på gång i organisationen och jag vill vara med på den resan, säger Mikael Tellqvist."
"– Kroppen har tagit stryk, så är det. Men huvudet är piggt och jag vill kriga på. Jag får också information om att mycket är på gång i organisationen och jag vill vara med på den resan, säger Mikael Tellqvist."
- Lee Harvey Oswald
Helt klart en tolkningsfråga, det uttalandet.ciirree skrev:Tellan till Sportbladet:
För rent spännings/motivationsmässigt funkar ju ett Play Off kval lika bra som ett slutspel.
(En mindre lyckad värvningsvår Vs en lyckad anno 2015)
Hur som, spännande månader väntar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Ta och lungna ner er lite det är bara MARS än !!!!!