Finns ingen tråd för detta, kan kanske vara bra att ha framöver så här i slutspelstider.
Tänkte att om man ska åka till en match och har plats över i bilen, och vill fylla den, så kan man kanske skriva det här. Eller om man söker en plats, som jag gör i detta fall.
Har försökt lösa resan till Gävle på lördag, men får inte ihop det. SJ funkar, men är både dyrt och omständigt. Så jag tänkte kort och gott höra efter om någon ska dit och har en plats över i sin bil. Står givetvis för en del av de kostnader som resan kräver i så fall. Hade varit väldigt uppskattat om någon kan tänkas ha extra resesällskap!
Samåkning till matcher
Re: Samåkning till matcher
Finns en buss som går till Gävle - Sambabussen
Tror det finns några platser kvar.
200:- för resan och 100:- för klackbiljett
Maila till sambabussen@gmail.com
Tack för tipset! Slängde iväg ett mail nu, förhoppningsvis finns det platser kvar.Aggie_66 skrev:Finns en buss som går till Gävle - Sambabussen
Vart dyker info upp om sådana resor? Är det någon privatperson som styrt ihop det?
Den här gången är det en privatperson som styrde upp det men Sambabussen har fått en egen sida på Facebook nu så jag utgår ifrån att eventuella kommande event kommer att aviseras på den sidan.
Ok, får försöka hålla mig lite uppdaterad där då!Aggie_66 skrev:Den här gången är det en privatperson som styrde upp det men Sambabussen har fått en egen sida på Facebook nu så jag utgår ifrån att eventuella kommande event kommer att aviseras på den sidan.
Fanns en plats på bussen, så ska du med så syns vi imorgon. Ska bli kul att följa matchen på plats.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Måste bara skriva av mig: Värdelöst att hemmastå och bortastå är precis brevid varandra, delvis främst för att bortastå står bakom fel målvakt. Nu var ju bortastå slut men iallafall. Man bör ju uppmuntra till bortasupportrar.
Avskaffa tre mot tre.
Värdelöst, ja. Samtidigt är det ganska roligt också. Blir alltid en hets mellan sektionerna, och vakterna brukar vara duktiga på att slänga ut Brynässupportrar som hetsar. Man får sig några skratt varje gång man är där.Mattias_87 skrev:Måste bara skriva av mig: Värdelöst att hemmastå och bortastå är precis brevid varandra, delvis främst för att bortastå står bakom fel målvakt. Nu var ju bortastå slut men iallafall. Man bör ju uppmuntra till bortasupportrar.
Salas skrev:Värdelöst, ja. Samtidigt är det ganska roligt också. Blir alltid en hets mellan sektionerna, och vakterna brukar vara duktiga på att slänga ut Brynässupportrar som hetsar. Man får sig några skratt varje gång man är där.Mattias_87 skrev:Måste bara skriva av mig: Värdelöst att hemmastå och bortastå är precis brevid varandra, delvis främst för att bortastå står bakom fel målvakt. Nu var ju bortastå slut men iallafall. Man bör ju uppmuntra till bortasupportrar.
Bortastå är ju så liten där i läkerol/gavlerinken eller vad dom kallar det nu, har för mig det gick in mer folk där förrut.
Själv bor man ju i Gävleborgsregionen men samtliga man frågat om dom ville gå på match har haft svepsjäl för att inte gå. Dom är nog bara skakis, vågar inte och är nog väldigt rädd för torsk.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109