Efter dagens ruskigt sköna vinst mot Fisklunda så känns det verkligen som att vi är på gång. Nu har vi slutspelsplatsen i egna händer och laget krigar på som fan i varje byte. Det är ett jävla GO i laget och man märker att publiken börjar varva upp. Härnäst väntar en ruggigt viktig hemmamatch mot Luleå, och jag förväntar mig en i stort sett slutspelsladdad match. Nu börjar jag känna igen Djurgår´n.
Därför vill jag lyfta fram en av våra viktigaste karaktärer vi har i supporterleden. Pang. Fan, vi skiter i gammalt groll. Nu kör vi! Du är jävligt viktig för oss, du har en jävla bra känsla på räcket och du får alla att tagga till extra. Jag ser fram emot de kommande veckorna, med förhoppningsvis slutspel i hockeyn och fotbollen som drar igång. Vore jävligt kul om du kunde hänga på och hjälpa oss att komma tillbaka till stämningen vi hade i t.ex. KS 2014. Nu kör vi, Pang! Mot guldet!
pulverapa
Personligt meddelande till Pang
Re: Personligt meddelande till Pang
Jag "skriver under". Journalister och experter påpekar alltid hur svårt det är att spela på Hovet med våran hemmapublik i ryggen. Och det är väldigt sant. Men jag vill endå påstå att Pang på räcket lyfter stämningen en dimension till. Det skulle verkligen behövas under slutspurten och kommande slutspel.
Skriver självklart under med 100% jag med. Med Pang o Co finns inget tak för den här klacken.
Samtidigt slänger jag ut min fulla förståelse för att han/dem inte pallar. Speciellt inte när fotbollen drar igång nu, som av förklarliga skäl fått hela UCS' fokus de senaste åren.
En våt jävla dröm hade det varit, hursom
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Samtidigt slänger jag ut min fulla förståelse för att han/dem inte pallar. Speciellt inte när fotbollen drar igång nu, som av förklarliga skäl fått hela UCS' fokus de senaste åren.
En våt jävla dröm hade det varit, hursom
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du är med oss överallt, Stefan.
Pang är grym såklart men vet inte om det är aktuellt. Han verkar ju inte vara på räcket i fotbollen längre.
Håller med till 100%!