SHL Omgång 45: Brynäs - Djurgårdens IF 20/2 2016
Re: SHL Omgång 45: Brynäs - Djurgårdens IF 20/2 2016
Var väl vår egen kille som trippade honom?
Jaha. 1-2 skall vi ju vara hyfsat nöjda med. Laget gör mål och lyckas hålla hyfsat tätt bakåt trots att ingenting riktigt stämmer. Sånt som skiljer agnarna från vetet.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Och? Det funkade ju för Linköping i Torsdags?pulverapa skrev:Var väl vår egen kille som trippade honom?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra samspel mellan Alvarez och Emilio Estevez
Andra halvan av perioden är bra, vi har tagit över taktpinnen nu.
Jag tyckte också det såg ut så.pulverapa skrev:Var väl vår egen kille som trippade honom?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Young Guns?Hildi skrev:Bra samspel mellan Alvarez och Emilio Estevez
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det krävs rejäl uppryckning i tredje. Detta håller inte mot ett så pass bra Brynäs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Finns de som hävdar sånt jag "citerade" ovan men jag tror inte på det. Han har väl en svacka. Det lossnar snart!S. Skuggan skrev:Om det är så hoppas jag att han heder nog att spela och inte bara glida runt och låtsasMagnutz skrev:"Han har väl lovat Malmö att vara rädd om sig till nästa säsong när Malmö ska ta sig tillbaka till shl" The Know It AllPraetori skrev:Han kunde försöka bryta in på mål någon enstaka gång.S. Skuggan skrev:Alvarez har varit nära ngra ggr, men tyvärr varit lite loj sista tiden. Vill gärna att det släpper
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det stoppade inte Winge häromsistens. #PipeOfGodpulverapa skrev:Var väl vår egen kille som trippade honom?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nej, titta på Carlssons klubba.Edin skrev:Andra halvan av perioden är bra, vi har tagit över taktpinnen nu.
Jag tyckte också det såg ut så.pulverapa skrev:Var väl vår egen kille som trippade honom?
https://i.gyazo.com/24b8431da69cf5f8d26 ... 0da53e.gif
Var inte det bara ett sent byte? Eller fortsatte det resten av perioden?Edin skrev:Men istället för att gå tillbaka till den mer satta kedjan Thoresen - Anderson - Sörensen så sätter man Sallinen som center där istället.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Tror han snarare försöker väcka enskilda spelare genom att ge dem ny omgivning. #40, #66, m.fl. verkar ha tagit helgledigt. Som vanligt tar #52 aldrig ledigt.Praetori skrev:Nja det började med Matt men det blev inte heller bra. Sen Sallinen.Edin skrev:Ser inte riktigt syftet med detta hattande av kedjorna. Nu flyttade man på Sören inför matchen, och det fungerade inte. Men istället för att gå tillbaka till den mer satta kedjan Thoresen - Anderson - Sörensen så sätter man Sallinen som center där istället.
Säcken försöker väcka laget.
Englund är otroligt stabil.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Oddsen på att BIF vänder detta i 3:e?
Vi gör inte jobbet klart idag, mycket halvdant.
Ser en liten ljusning för den så bespottade 4:e formationen
Ljungs mål, kanske årets pärla, iaf i DIF.
Har svårt att se hur man skulle kunna utnyttja en 2-1:a bättre, skoningslöst och högklassigt!
Snyggt
Vi gör inte jobbet klart idag, mycket halvdant.
Ser en liten ljusning för den så bespottade 4:e formationen
Ljungs mål, kanske årets pärla, iaf i DIF.
Har svårt att se hur man skulle kunna utnyttja en 2-1:a bättre, skoningslöst och högklassigt!
Snyggt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- MarcusDaze
Haha man ser till och med på Carlsson att han suckar för en utvisning. Bra jobbat domarn.DumBom skrev:Nej, titta på Carlssons klubba.Edin skrev:Andra halvan av perioden är bra, vi har tagit över taktpinnen nu.
https://i.gyazo.com/24b8431da69cf5f8d26 ... 0da53e.gif
Nä de har en del fina kvalitéer. Speciellt trianglarna i understödet. Får nästan fotbollsvibbar och det gör att de ofta kan ta sig ur egen zon mycket tryggt.MarcusDaze skrev:Det krävs rejäl uppryckning i tredje. Detta håller inte mot ett så pass bra Brynäs.
Men jag tror att de verkligen åkte på en mental smocka i och med baklängesmålet i PP. Såg en del hängande huvuden och sen har vi börjat äta oss in i matchen .
Det märks att Rödin är borta. Han är nog lika viktig för Brynäs som Thoresen är för oss.
Senast redigerad av Praetori den 2016-02-20 17:23:12, redigerad totalt 1 gånger.