50kort ?
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: 50kort ?
Då skulle ju ett klackkort passa dig som handen i handsken! Det är tom billigare än vad det gamla 50-kortet var.Mans91 skrev:Är det någon som vet om det kommer bli något 50kort till kommande säsong ? Det är ju helt perfekt till tex mig som är student och inte har så mycket kosing =)
Sju sorters apa!

- Original Frasse
- Kontakt:
Information om Klackkortet kommer upp på Jk´s hemsida när det släpps, vet inte exakt när det blir. Att du inte känner någon är inget problem, man lär snabbt känna folk i klacken.Mans91 skrev:jag känner ju inga mer som står i klackenmen det blir nog ett sånt ändå nu när jag inte kan köpa 50kortet
. hur betäller jag ett sånt kort ?
Sju sorters apa!

Jag vet att det kanske låter lite konstigt. Men DIF får mer pengar om du köper lösbiljetter. Om du köper lösbiljetter till 20 av matcherna i klacken så har du gett DIF hockey 2000 kronor. Medans om du har säsongsbiljett i klacken och om du då går på alla hemmamatcher så har DIF hockey fått in 1000 kronor.
GLÖMT INTE ATT DONERA GÖR DET NU! PG nummret ligger på insamlingstråden! DONERA!
GLÖMT INTE ATT DONERA GÖR DET NU! PG nummret ligger på insamlingstråden! DONERA!
Jo jag vet, men jag e 18 och har ganska liten budget med tanke på allt annat pengarna måste gå till så...lilleman skrev:Jag vet att det kanske låter lite konstigt. Men DIF får mer pengar om du köper lösbiljetter. Om du köper lösbiljetter till 20 av matcherna i klacken så har du gett DIF hockey 2000 kronor. Medans om du har säsongsbiljett i klacken och om du då går på alla hemmamatcher så har DIF hockey fått in 1000 kronor.
- Original Frasse
- Kontakt:
Men samtidigt så ger ett stort antal sålda säsongskort i klacken bra PR, och det är ju en känd sanning att folk drar folk.lilleman skrev:Jag vet att det kanske låter lite konstigt. Men DIF får mer pengar om du köper lösbiljetter. Om du köper lösbiljetter till 20 av matcherna i klacken så har du gett DIF hockey 2000 kronor. Medans om du har säsongsbiljett i klacken och om du då går på alla hemmamatcher så har DIF hockey fått in 1000 kronor.
Sju sorters apa!

[quote="Original Frasse"][quote="lilleman"]Jag vet att det kanske låter lite konstigt. Men DIF får mer pengar om du köper lösbiljetter. Om du köper lösbiljetter till 20 av matcherna i klacken så har du gett DIF hockey 2000 kronor. Medans om du har säsongsbiljett i klacken och om du då går på alla hemmamatcher så har DIF hockey fått in 1000 kronor.
GLÖMT INTE ATT DONERA GÖR DET NU! PG nummret ligger på insamlingstråden! DONERA![/quote]
Men samtidigt så ger ett stort antal sålda säsongskort i klacken bra PR, och det är ju en känd sanning att folk drar folk.[/quote]
Det stämmer!
GLÖMT INTE ATT DONERA GÖR DET NU! PG nummret ligger på insamlingstråden! DONERA![/quote]
Men samtidigt så ger ett stort antal sålda säsongskort i klacken bra PR, och det är ju en känd sanning att folk drar folk.[/quote]
Det stämmer!