CHL: Åttondelsfinal 2/2: Lukko Rauma - Djurgårdens IF 10/11
Re: CHL: Åttondelsfinal 2/2: Lukko Rauma - Djurgårdens IF 10
Klarade vi oss utan skador? Kom precis hem.
Inga uppenbara skador. Fällström klev av efter 2 perioder, men det var enligt Säcken "av säkerhetsskäl".#10 skrev:Klarade vi oss utan skador? Kom precis hem.
Men man vet ju aldrig med Fällström. Eller DIF och skador rent generellt.
Borde väl vara lika illa med gult som med svart? Helvetes fula i alla fall....minalman skrev:Gula tröjor. Vad i h-e!
Det är illa. De är fula. Men det är fortfarande en av våra färger i skölden, det är inte svart.Malto skrev:Borde väl vara lika illa med gult som med svart? Helvetes fula i alla fall....minalman skrev:Gula tröjor. Vad i h-e!
DIF är gul, röd och blå. Svart finns inte med, där är skillnaden.
Axel_K skrev:Det är illa. De är fula. Men det är fortfarande en av våra färger i skölden, det är inte svart.Malto skrev:Borde väl vara lika illa med gult som med svart? Helvetes fula i alla fall....minalman skrev:Gula tröjor. Vad i h-e!
DIF är gul, röd och blå. Svart finns inte med, där är skillnaden.

Inte ens i fotbollen var de gula tröjorna snygga haha, men som sagt den finns med i vår fina sköld!
"Rött för blodet genom hjärta och ven, Gult för solens värmande sken, Blått för himmel regn och hav"
Mitt intresse för matchen var så svalt att jag missade starttiden med 90 minuter samt det faktum att Fällström var tillbaka. Hur såg han ut i matchen? Hoppas att han kan få köra på nu igen, han har haft nog med skador.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Han kommer nog i toppform lagom till sin nästa skada.Salas skrev:Mitt intresse för matchen var så svalt att jag missade starttiden med 90 minuter samt det faktum att Fällström var tillbaka. Hur såg han ut i matchen? Hoppas att han kan få köra på nu igen, han har haft nog med skador.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)