Vad spelar det för roll? Easternlag möter ju westernlag och tvärtom.Sjöberg skrev:men jag menade western och eastern!isolerad skrev:NHL har 30 lag 82 matcher.Sjöberg skrev:Bladman skrev:Har ingenting emot 14 lag, men vafan 65 omgångar? Vad tänker killen med?
Nej, 14 lag och 52 omgångar ska det vara isåfall!
vad killen tänker med? ja kolla på NHl 15 lag 82 matcher, varför inte ha 65 omgångar på 14 lag då?
14 lag - 65 omgångar!
i
isolerad skrev:Vad spelar det för roll? Easternlag möter ju westernlag och tvärtom.Sjöberg skrev:men jag menade western och eastern!isolerad skrev:NHL har 30 lag 82 matcher.Sjöberg skrev:Bladman skrev:Har ingenting emot 14 lag, men vafan 65 omgångar? Vad tänker killen med?
Nej, 14 lag och 52 omgångar ska det vara isåfall!
vad killen tänker med? ja kolla på NHl 15 lag 82 matcher, varför inte ha 65 omgångar på 14 lag då?
okdå
en jävla massa bönder!
-
Re: Hmm.
Låg? Elitserien tog nästan Medalj i VM.EniQ@pa skrev:De är alldeles för många omgångar enligt min mening. Elitserien håller för låg klass för att ha så många omgångar. Kommer säkerligen bli mindre publikintäkter på cupen
Re: Hmm.
Nästan räcker intestolpskott skrev:Låg? Elitserien tog nästan Medalj i VM.EniQ@pa skrev:De är alldeles för många omgångar enligt min mening. Elitserien håller för låg klass för att ha så många omgångar. Kommer säkerligen bli mindre publikintäkter på cupen
Djurgårn o ja . bröder till döden
Re: ...
Nash och grabbarna = medelmåttor!?blocco skrev:Men sen var det ju också det allra bästa från Elitserien och Medelmåttor från NHL. Hade det varit NHL:s bästa proffs så hade det varit mycket större skillnad.

...
Jag menade överlag. Nash är ju helt klart en Stjärna precis som Doan, Ovechikin, Malkin Staal osv. Men många är medelmåttor eftersom många av de bästa tackat nej eller fortfarande är kvar i Stanley Cup t.ex. Iginla, Sakic, Thornton, Jagr, Crosby, Selänne, Pronger, Niedermayer osv.