Filmklipp
Filmklipp
Hej! JAg vet att jag kommer få mycket klagomål för att jag skapade denna tråd. Men jag undrar är det någon som har filmklipp ifrån 1/4 när djurgårdare sjöng: inget guld för Aik för det tackar vi Arnefjord. Måste ha ett jävligt snabbt svar. När jag har fått det kan Admin låsa tråden och ta bort den
[quote="KapZ"]sökt på youtube.com ?[/quote]
Ja hittar ingenting. Måste ha den snabbt som fan! Har en äcklig gnagetpolare här. Han säger att han inte tror att vi har någon stämning. Han säger också att vi inte har några hatramsor. Ifall vi nu har det så har vi ingen stämning.
Jag måste ha Inget guld för aik för det tackar vi Arnefjord
Ja hittar ingenting. Måste ha den snabbt som fan! Har en äcklig gnagetpolare här. Han säger att han inte tror att vi har någon stämning. Han säger också att vi inte har några hatramsor. Ifall vi nu har det så har vi ingen stämning.
Så för att din "polare" säger att vi är sämst i alla kategorier så måste du motbevisa honom, Du som Djurgårdare _VET_ att vi är bäst, samtidigt som du vet att lilla gnaget är sämre än oss alla kategorier, det räcker för mig, behöver inte bevisa något bara för att någon hävdar något annat.lilleman skrev:KapZ skrev:sökt på youtube.com ?
Alltid Oavsett.
Re: Filmklipp
Kolla www.jarnkaminerna.nulilleman skrev:Hej! JAg vet att jag kommer få mycket klagomål för att jag skapade denna tråd. Men jag undrar är det någon som har filmklipp ifrån 1/4 när djurgårdare sjöng: inget guld för Aik för det tackar vi Arnefjord. Måste ha ett jävligt snabbt svar. När jag har fått det kan Admin låsa tråden och ta bort den
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Va fan det ska vara hatramsor mot aik,
Lilleman, det finns på fantv.
Testa denna :
http://www.fantv.se/getOnDemand.asx?clipID=1968
Lilleman, det finns på fantv.
Testa denna :
http://www.fantv.se/getOnDemand.asx?clipID=1968