NHL
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: NHL
Så jävla ovärdigt. Värsta tänkbara.Jepe skrev:Edmonton väljer först, McDavid blir en Oiler.
Expert.
- Jim Morrison
Helt jävla vedervärdigt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
För dom har varit den mest misskötta organisationen i 10 års tid. Har en ledning där ingen får sparken för dom har en ägare som inte bryr sig. Dom mupparna som styr där håller varandra om ryggen så ingen får gå. Dom draftade 1:a tre år i rad nyligen. Nu blir det deras fjärde 1:a val på sex säsonger. Belönas får sin uselhet.Enbom skrev:Varför är det ovärdigt?
Expert.
- SirDIFalot
PK Subban får jobba på humöret. Han tyckte han skulle haft med sig utvisning. Blir frustrerad. Åker och letar efter en tackling på Erik Karlsson för att få ut sin egen frustration och är kvar i sarghörnet när Sens är 2 mot 1 framför kassen och gör 1-0.
Expert.
- SirDIFalot
Erik Karlsson behärskar det fysiska spelet bra mycket bättre än vad han får cred för. Vilken propp han delade ut på Beaulieu nyss...
https://twitter.com/NHL/status/589949307911938048
Expert.
Va?!? Kan offensiva backar tacklas?SirDIFalot skrev:Erik Karlsson behärskar det fysiska spelet bra mycket bättre än vad han får cred för. Vilken propp han delade ut på Beaulieu nyss...
Frågan är ju då om han kan hålla rent framför mål?
-
Tampa spelar roligare hockey så jag håller på dem.Rix skrev:Detroit måste hitta på något snabbt, annars kan deras matchserie ta slut väldigt fort
Detroit, Pittsburgh och Nashville är väl de lagen som jag på förhand har räknat bort från att kunna gå långt i Stanley Cup i år. Nashville har imponerat starkt i sin matchserie men Chicago är alldeles för rutinerat.
- SirDIFalot
Krüger startade bara 24% av sina byten i anfallszon. Ändå var på isen för 29 skottförsök framåt och 11 skottförsök bakåt.
Expert.
krüger är nog en av NHL bästa defensiva försvarareSirDIFalot skrev:Krüger startade bara 24% av sina byten i anfallszon. Ändå var på isen för 29 skottförsök framåt och 11 skottförsök bakåt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Han gör det väldigt bra i NHL, skulle säkert kunna producera lite mer, men just center sidan har enorm konkurrens i Chicago, vilket leder till att han får spela långt ner i heriakien.TheRegime skrev:krüger är nog en av NHL bästa defensiva försvarareSirDIFalot skrev:Krüger startade bara 24% av sina byten i anfallszon. Ändå var på isen för 29 skottförsök framåt och 11 skottförsök bakåt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk