Silly Season 07-08 (elitserien, övriga lag)
- Bjurling_39
Ward lär inte stanna, såg någonstans i en tidning att han skulle dra vidare.
Men dem har fortfarande kvar Jämtin i laget som är en dåre utan dess like.
Ryktas även om att Louma är klar för Hv71, enligt uppgifter kommer han få 250.000 kr/månaden.
Känns som Frölunda kommer värva en hel del dyra spelare och likaså HV som kommer trissa upp lönerna ännu mera vilket inte är speciellt bra när lönerna redan nu är höga. Kommer lönerna fortsätta att höjas är jag för ett lönetak.
Men dem har fortfarande kvar Jämtin i laget som är en dåre utan dess like.
Ryktas även om att Louma är klar för Hv71, enligt uppgifter kommer han få 250.000 kr/månaden.
Känns som Frölunda kommer värva en hel del dyra spelare och likaså HV som kommer trissa upp lönerna ännu mera vilket inte är speciellt bra när lönerna redan nu är höga. Kommer lönerna fortsätta att höjas är jag för ett lönetak.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Kung Kollar
Linus Videll har bestämt sig för att stanna kvar i SSK ::
http://www.sodertaljesk.se/06nyheter.asp?NPK=2357#2357
http://www.sodertaljesk.se/06nyheter.asp?NPK=2357#2357
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: ...
Stämmer att Lassila kommer spela i HPK nästa säsong, om inget NHL lag vill ha över honom förstås.blocco skrev:En vän till mig skickade en länk till finska HPK:s hemsida. Det stod på finska men enligt min vän så stod det att Lassila hade skrivit på för dem.
Har tyvärr inte kvar länken.

Holmqvist till Frölunda. Tror inte det laget floppar i nästkommande säsong. Däremot kommer inte SSK klara sig långt med sina juniorvärvningar och medelmåttiga äldre spelare. Dock ska de ha en eloge för att de precis som DIF bara har en utländsk spelare, än så länge.
Tror även att HV kommer floppa stenhårt... Man kan inte bara kötta in puckarna med Jämtin, Ledin och Thörnberg.
Tror även att HV kommer floppa stenhårt... Man kan inte bara kötta in puckarna med Jämtin, Ledin och Thörnberg.
- Kung Kollar
Rocker skrev:Holmqvist till Frölunda. Tror inte det laget floppar i nästkommande säsong. Däremot kommer inte SSK klara sig långt med sina juniorvärvningar och medelmåttiga äldre spelare. Dock ska de ha en eloge för att de precis som DIF bara har en utländsk spelare, än så länge.
Jag tror INTE SSK kommer floppa!!! Det blir slutspel eller Ingemansland.
- Man ska tro på sitt lag och det gör jag.
Men ang. utländska spelare? Snart har vi och ni 1-2 till.
Men jag håller med dig om att HV kommer floppa. Jag tror mer flopp för dom än Oss.
- Killer Kennholt
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför kommer vi få 1-2 till? Vad har du hört?Kung Kollar skrev:Rocker skrev:Holmqvist till Frölunda. Tror inte det laget floppar i nästkommande säsong. Däremot kommer inte SSK klara sig långt med sina juniorvärvningar och medelmåttiga äldre spelare. Dock ska de ha en eloge för att de precis som DIF bara har en utländsk spelare, än så länge.
Jag tror INTE SSK kommer floppa!!! Det blir slutspel eller Ingemansland.
- Man ska tro på sitt lag och det gör jag.
Men ang. utländska spelare? Snart har vi och ni 1-2 till.
Men jag håller med dig om att HV kommer floppa. Jag tror mer flopp för dom än Oss.
Killer Kennholt Skjuter För Döda
- Kung Kollar
http://www.sodertaljesk.se/06nyheter.asp?NPK=2361#2361 << Klar för SSK; därmed har SSK nu två utländska spelare.
- Remy Lebeau
- Kung Kollar
http://www.sodertaljesk.se/06nyheter.asp?NPK=2363#2363 << Jarno Kultanen klar för SSK.