SirDIFalot skrev:
Men hur ska man visa att man tillhör dom bättre i A-laget om man aldrig ens får testa på att spela med A-laget?
Jag tror inte han bryr sig om vad jag eller Jim tycker heller, tycker dock han har en jävligt skev syn på hur juniorer bör slussas in i A-laget. Som han redogjorde på Mackan mötet.
Varför uttrycker du alltid ett sånt enormt hat mot yngre spelare i dina inlägg? "acnefarm" "snorungar" "jävla ungdomsgård". Varför? Allmänt otrevligt bara.
Helt obefogat dessutom eftersom vår yngsta forward är nyss inkomna Emil Lundberg. 93:a.
Norell är väl den enda backen under 21 som får kontinuerligt med speltid. Englund fick väl tre minuter igår och istiden har överlag minskat mot slutet.
Hat? Nej lugna ner dig lite nu. Är knappast lastgammal själv. Även om Acnen tack och lov är borta. Skriver varierande. Tråkigt att bara skriva juniorer hela tiden. Oftast skriver jag bara knoddar!
Får man inte chansen att visa upp sig i A-laget så har man inte varit tillräckligt bra i juniorlaget alternativt på A-lagsträningarna. För att slussas in sådär mitt under säsong så ska man ha något väldigt extra. Inte lätt att som knodd peta ner en fullvuxen elitforward. Speciellt i vår trupp som bekant är jäkligt bred redan. Tror nog att eran med Krüger, Josefson, Zibanejad osv har förblindat er en aning. Ni tror att bara för att man plockar upp en junis så är det raka vägen till sjunde himlen. Njaa, vi hade en bra period där, men majoriteten ser ut som exempelvis Kalin gjorde förra säsongen. Gjorde varken till eller från men funkade när vi hade skador.
Angående Englund så är det naturligtvis helt korrekt att han plockas bort när Gysbers anlänt. I framtiden är målbilden att Arnesson, Falk, Holm och Gysbers som ska bära tyngst istid i min bok. Med Högström och Nordlund släntrandes bakom. Norell ska ligga på minimal.