Tjena
Enligt rykten kommer många Djurgårdare att bege sig ner till Karlstad Lördagen den 31 Jan. Är det många från forumet som ska med? Elite Hotell är tex fullbokat
Färjestad Away
Re: Färjestad Away
Inte jag iaf, varit där en gång och det kändes som en blanding av "House of wax" och "The hills have eyes"... sätter inte min fot där igen!
Cudos till er som åker och sjunger fram våra hjältar, ha en safe trip och håll hårt i njurar och annat lättsålt!
Cudos till er som åker och sjunger fram våra hjältar, ha en safe trip och håll hårt i njurar och annat lättsålt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Berätta gärna lite mer i detalj vad som var så fruktansvärt avskräckande...captcash skrev:Inte jag iaf, varit där en gång och det kändes som en blanding av "House of wax" och "The hills have eyes"... sätter inte min fot där igen!
Människorna... det märks att flertalet av dem är syskon sen generationer och att de inte blandar in mkt dna från övriga delar av landet.. hur de pratar, beter sig, ser ut... fuck that shit!PATRIK. skrev:Berätta gärna lite mer i detalj vad som var så fruktansvärt avskräckande...captcash skrev:Inte jag iaf, varit där en gång och det kändes som en blanding av "House of wax" och "The hills have eyes"... sätter inte min fot där igen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag har också dåliga erfarenheter av Värmland i allmänhet. Alla snackar om hur vänliga och trevliga alla är där. Men jag har mest stött på motsatsen. Har dock inte varit på hockey i Karlstad ännu. Jag har upplevt dålig service, dryga, otrevliga och rent fientliga människor där. Men jag antar att jag mest haft otur. Karlskoga måste räknas till botten av botten av mina upplevelser av Sverige, och att gå på hockey där är minst sagt prövande.captcash skrev:Människorna... det märks att flertalet av dem är syskon sen generationer och att de inte blandar in mkt dna från övriga delar av landet.. hur de pratar, beter sig, ser ut... fuck that shit!PATRIK. skrev:Berätta gärna lite mer i detalj vad som var så fruktansvärt avskräckande...captcash skrev:Inte jag iaf, varit där en gång och det kändes som en blanding av "House of wax" och "The hills have eyes"... sätter inte min fot där igen!
Jag bor i Karlstad och har köpt biljett till matchen. Har inte sett Dif live på kanske tio år. Såg dem ofta när de spelade i Malmö när jag bodde i Skåne på 90-talet samt några gånger i Globen.
Nu har bortaresultaten varit usla på sistone men det hoppas jag ändras snart.
Nu har bortaresultaten varit usla på sistone men det hoppas jag ändras snart.
Å andra sidan är det ju inte hela världen om människorna där är otrevliga och sådär. Det motiverar ju snarare att det finns mer att hata. En känsla man gärna har på bortamatch, inte minst.
det blir några 100 djurgåradare från Sthlm så det lär blir ett jäkla röj!