Hur skulle ett hyll av Ölve kunna hjälpa oss i år?android skrev:Folk som i barerna hyllar nilson mer än Ölvestad. Märkliga människor.
SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jösses, MarathonBet erbjuder 31 ggr stålarna vid HV vinst efter eventuell övertid just nu...typ halva matchen kvar...3100% ränta...någon pessimist som hugger?
Edit: aww...nu är betet stängt
Edit: aww...nu är betet stängt
- BloodBride
Nu ska vi inte gå till överdrifter. Man ska inte jämföra äpplen med päron. Båda två, skulle jag säga.android skrev:Folk som i barerna hyllar nilson mer än Ölvestad. Märkliga människor.
- reservjesus
Är det ett jävla skämt eller?android skrev:Folk som i barerna hyllar nilson mer än Ölvestad. Märkliga människor.
clowns to the left of me, jokers to the right
- BloodBride
Har du faneme rätt i!!minalman skrev:Hur skulle ett hyll av Ölve kunna hjälpa oss i år?android skrev:Folk som i barerna hyllar nilson mer än Ölvestad. Märkliga människor.
Men ta bort hybridicingen, linjemännen kan ju faktiskt inte bedöma de situationerna alls...
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
De har ingen aning.. Sjukt trist. Flertalet gånger blåser de av för icing trots att det är galet.sauron skrev:Men ta bort hybridicingen, linjemännen kan ju faktiskt inte bedöma de situationerna alls...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
sauron skrev:Men ta bort hybridicingen, linjemännen kan ju faktiskt inte bedöma de situationerna alls...
Va väl offside från början?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Nääe är fan skamligt, om nu inte Hank var klart först för att ta den kan han ha varit offside och då skulle det ju inte blåsts tek i våran försvarszon.sauron skrev:Men ta bort hybridicingen, linjemännen kan ju faktiskt inte bedöma de situationerna alls...
Jävla inkompetenta zebror!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Nu gäller det att orka jobba sista perioden också. Stenhårt arbete och våga hålla i pucken och gå på anfall. Inte bara dumpa i 20 min nu för det straffar sig alltid.
Folk verkar ha fått för sig att Mackan buas. Inte hänt, buropen har varit svar på "avgå styrelsen". Ingen har buat laget eller spelare
Kan inte riktigt reglerna kring det där. Men känns ganska osannolikt att det skulle vara så. Skulle ju kunna missanvändas ganska kraftigt..Henke_F skrev:Nääe är fan skamligt, om nu inte Hank var klart först för att ta den kan han ha varit offside och då skulle det ju inte blåsts tek i våran försvarszon.sauron skrev:Men ta bort hybridicingen, linjemännen kan ju faktiskt inte bedöma de situationerna alls...
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Skulle kunna vara avsiktlig offside. Då är det tek i vår zon.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jo, men då får vi ändå byta spelare.seppuko skrev:Skulle kunna vara avsiktlig offside. Då är det tek i vår zon.
Zebrorna kan draaaaa åt heeeeelveeeeteeeee.

Senast redigerad av Henke_F den 2015-01-17 20:10:21, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Du menar till skillnad från nu...Andspe skrev:Kan inte riktigt reglerna kring det där. Men känns ganska osannolikt att det skulle vara så. Skulle ju kunna missanvändas ganska kraftigt..Henke_F skrev:Nääe är fan skamligt, om nu inte Hank var klart först för att ta den kan han ha varit offside och då skulle det ju inte blåsts tek i våran försvarszon.sauron skrev:Men ta bort hybridicingen, linjemännen kan ju faktiskt inte bedöma de situationerna alls...

It's the hope that kills you.