SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Då ber jag om ursäkt i så fall.
Fick den uppfattningen ifrån tv-sändningen.
Men nu är det endå gjort, vi kan inte göra det ogjort. Då kan kritikerna likväl stanna hemma eller hålla buropen inne för detta är bara dåligt för hela laget!Glory1 skrev:Jag hoppas kareel och resten av de inblandade i värvningen är nöjda med den splittring dom skapat, även om det kunde varit mycket bättre. Fattar fortfarande inte hur man kan anse det vara värt risken
Är det på riktigt att folk buar åt sitt egna lag. Nån gång ska va den första...Grimster skrev:Idioterna som buar när Marcus Nilson har pucken kan gå hem och lägga sig.
Jävla idioter som buar åt någon i sitt eget lag är inga riktiga fans.
Vilka fittor, vilka stora fittor...
Seriöst så splittrar jag mig mer är GÄRNA från de som väljer att bua åt Mackan... killen har ju faktiskt bara gjort rätt för sig, inte jävlats med DIF och dessutom skänkt stålar till DIFs ungdom från det som kom ut av tvisten! Enda man kan klandra honom för är att han var en usel kapten och hoppade skutan först... men för faan... skönt vi alla är felfria!Glory1 skrev:Jag hoppas kareel och resten av de inblandade i värvningen är nöjda med den splittring dom skapat, även om det kunde varit mycket bättre. Fattar fortfarande inte hur man kan anse det vara värt risken
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! =)
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Fint mål! Bra pass av Mackan!
Så det var två sammanträffanden då när han båda gångerna hade pucken? Tyckte också det var åt Nilson faktiskt.Jim Morrison skrev:Det buas inte åt Marcus.
Nilson och Ljungh! Heinerö och Nilson får gärna byta kedjor med varandra!
- Cirith Ungol
Fick samma uppfattning i början, men efter ett tag började jag höra "avgå styrelsen" i bakgrunden och tänkte att det förmodligen buades åt det.Grimster skrev:Då ber jag om ursäkt i så fall.
Skönt som fan att Mackan fick en assist!
Vad hände med att respektera andras åsikter? Klart det inte är kul att det buas men överrösta med någon annan sång isåfall. Att bua ännu mer och börja slåss gör ju saken ännu värre.
Avgå Jocke.
OJOJ vilken smörpass av Nilson!
Grymt mål av Ljungh!
Grymt mål av Ljungh!
Helt enig!ciirree skrev:Men nu är det endå gjort, vi kan inte göra det ogjort. Då kan kritikerna likväl stanna hemma eller hålla buropen inne för detta är bara dåligt för hela laget!Glory1 skrev:Jag hoppas kareel och resten av de inblandade i värvningen är nöjda med den splittring dom skapat, även om det kunde varit mycket bättre. Fattar fortfarande inte hur man kan anse det vara värt risken
- Jim Morrison
Alltså, buropen kommer från dom som är "Pro-Marcus Nilson" och vill tysta "Avgå" ramsorna. Det dom gör är att sjunga ut sitt missnöje. Ingen buar åt laget eller Marcus.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är väl att det körs igång med "avgå styrelsen" så fort MN har pucken som det har buats åt eller är jag helt off?ciirree skrev:Så det var två sammanträffanden då när han båda gångerna hade pucken? Tyckte också det var åt Nilson faktiskt.Jim Morrison skrev:Det buas inte åt Marcus.
Edit: puck-trea
Senast redigerad av leffe06 den 2015-01-17 19:03:23, redigerad totalt 1 gånger.
Håller med helt.. Låt de som vill sjunga om styrelsens avgång göra det, se bara till att överrösta det istället.B.I.B.A skrev:Vad hände med att respektera andras åsikter? Klart det inte är kul att det buas men överrösta med någon annan sång isåfall. Att bua ännu mer och börja slåss gör ju saken ännu värre.