Hej då!DIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Jag hoppas du INTE menar allvar? Fan väx upp! Då håller väl på Djurgården och inte vissa spelare, eller?DIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bengan08 skrev:Jag hoppas du INTE menar allvar? Fan väx upp! Då håller väl på Djurgården och inte vissa spelare, eller?DIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
Bu fucking hu #CryCryDIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
1. Det här blir säkert hans sista säsong.
2. DIF behöver stödet för att hålla sig kvar.
3. Kom på mötet imorgon istället..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Värvar vi Crosby så får den här dagen ses som +/- 0 ändå. Kanske kan vi byta honom mot Alvarez Rocky3000? Dom har båda kört fast lite.
Låt sopan klippa kortet om han så vill, äkta Djurgårdare gör inte så, oavsett vad!Andspe skrev:Bu fucking hu #CryCryDIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
1. Låt folk tycka och känna vad dom vill i den här soppan.
2. Håll er i Mackan-tråden.
Expert.
-
- Säsongskort: Ja
Min första känsla. Och ja den kan ändras. Nej jag håller på Djurgårn tills jag dör. Så länge Nilson lirar så håller jag mig borta. Tänker inte ge mig in i en match om vem som är mer djurgårdare än någon annan. Sopa kan ni gärna tycka att jag är jag känner inte erDIFtomppa skrev:Låt sopan klippa kortet om han så vill, äkta Djurgårdare gör inte så, oavsett vad!Andspe skrev:Bu fucking hu #CryCryDIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
Djurgårdens IF
Putte, Ferna och nu Mackan.
Heja.
Heja.
Det där kan jag acceptera. Knappast respektera, men, acceptera. Välkommen tillbaka nästa säsong!DIFVästertorp skrev:Min första känsla. Och ja den kan ändras. Nej jag håller på Djurgårn tills jag dör. Så länge Nilson lirar så håller jag mig borta. Tänker inte ge mig in i en match om vem som är mer djurgårdare än någon annan. Sopa kan ni gärna tycka att jag är jag känner inte erDIFtomppa skrev:Låt sopan klippa kortet om han så vill, äkta Djurgårdare gör inte så, oavsett vad!Andspe skrev:Bu fucking hu #CryCryDIFVästertorp skrev:Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Forumets regler gäller även för Marcus Nilson-tråden.SirDIFalot skrev:1. Låt folk tycka och känna vad dom vill i den här soppan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
För att försöka byta spår, någon som kan tänka sig vilka spelare det är DIF jagar, helt klart en center men vem?
Ja i och med att det finns pengar kvar så utgår jag ifrån att en center fortfarande är huvudspåret
Jo de säger ju det i artikeln.Donkels skrev:Ja i och med att det finns pengar kvar så utgår jag ifrån att en center fortfarande är huvudspåret
- Jim Morrison
Gillar ändå DIFs källor just nu. Adam Alsing.@adamalsing: @MrBreitholtz Du vet vem viskade om Mr Magic...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.