Dock +-0 blev det ju till slut.Lee Harvey Oswald skrev:Andra chansen på en dryg vecka att ta säker mark i tabellen, tyvärr som väntat... inte ens nära idag.
Vi torskar verkligen fel matcher
SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Visst, urusel insats.
Men ingen under strecket tog poäng. Lika många poäng ned till kvalplats som förra omgången, bara att det är en mindre match kvar.
Vi kommer inte gå nollade ur resten av serien. Så andas och ta nya tag!
Men ingen under strecket tog poäng. Lika många poäng ned till kvalplats som förra omgången, bara att det är en mindre match kvar.
Vi kommer inte gå nollade ur resten av serien. Så andas och ta nya tag!
- Jim Morrison
Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Ah, mot 3 enkla poäng borta mot läjkäsch på lördag, skööööT
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fruktansvärt dåligt försvarsspel idag.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Jepp mot BIFF ja, tänkte mer på Lyxand hemma, den sved bra mycket mer än det härbastis7 skrev:Dock +-0 blev det ju till slut.Lee Harvey Oswald skrev:Andra chansen på en dryg vecka att ta säker mark i tabellen, tyvärr som väntat... inte ens nära idag.
Vi torskar verkligen fel matcher
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
??BOMBOM BOUCHARD skrev:Mindre än 24 h till ny bortamatch. Spännande. Vi är riktigt stabila borta nu.
Detta var säkra pengar.
Har du ställt om till sommartid redan?
Det är väl 48 timmar?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja visst fan ser jag att han lirar, men han har inte lirat mycket dom 2 eller 3 innan denna, sen är det väl inte många som var bra idag...eller?Jim Morrison skrev:Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Ska du på date?BOMBOM BOUCHARD skrev:Mindre än 24 h till ny bortamatch. Spännande. Vi är riktigt stabila borta nu.
Detta var säkra pengar.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Jim Morrison
Tror helt enkelt han är så ur form man kan bli. Han kan ju knappt ha tränat ens på jag vet inte hur länge.#10 skrev:Ja visst fan ser jag att han lirar, men han har inte lirat mycket dom 2 eller 3 innan denna, sen är det väl inte många som var bra idag...eller?Jim Morrison skrev:Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det kan jag köpa, men den blir ju inte bättre av att han lirat 1,5 min matcherna före, tycker han borde försöka spelas in lite mer efter skadan för som jag sa så har vi ju inte så många spelskickliga spelare.Jim Morrison skrev:Tror helt enkelt han är så ur form man kan bli. Han kan ju knappt ha tränat ens på jag vet inte hur länge.#10 skrev:Ja visst fan ser jag att han lirar, men han har inte lirat mycket dom 2 eller 3 innan denna, sen är det väl inte många som var bra idag...eller?Jim Morrison skrev:Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
- Jim Morrison
Tror han spelas i "form" på träningarna men är helt enkelt inte tillräckligt bra för att platsa under match.#10 skrev:Det kan jag köpa, men den blir ju inte bättre av att han lirat 1,5 min matcherna före, tycker han borde försöka spelas in lite mer efter skadan för som jag sa så har vi ju inte så många spelskickliga spelare.Jim Morrison skrev:Tror helt enkelt han är så ur form man kan bli. Han kan ju knappt ha tränat ens på jag vet inte hur länge.#10 skrev:Ja visst fan ser jag att han lirar, men han har inte lirat mycket dom 2 eller 3 innan denna, sen är det väl inte många som var bra idag...eller?Jim Morrison skrev:Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
"#10"]
Synd isåf.
Tror han spelas i "form" på träningarna men är helt enkelt inte tillräckligt bra för att platsa under match.[/quote]
Det kan jag köpa, men den blir ju inte bättre av att han lirat 1,5 min matcherna före, tycker han borde försöka spelas in lite mer efter skadan för som jag sa så har vi ju inte så många spelskickliga spelare.[/quote]Jim Morrison skrev:Tror helt enkelt han är så ur form man kan bli. Han kan ju knappt ha tränat ens på jag vet inte hur länge.#10 skrev:Ja visst fan ser jag att han lirar, men han har inte lirat mycket dom 2 eller 3 innan denna, sen är det väl inte många som var bra idag...eller?Jim Morrison skrev:Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
Synd isåf.
Tror han spelas i "form" på träningarna men är helt enkelt inte tillräckligt bra för att platsa under match.[/quote]
synd isåf#10 skrev:"#10"]Det kan jag köpa, men den blir ju inte bättre av att han lirat 1,5 min matcherna före, tycker han borde försöka spelas in lite mer efter skadan för som jag sa så har vi ju inte så många spelskickliga spelare.Jim Morrison skrev:Tror helt enkelt han är så ur form man kan bli. Han kan ju knappt ha tränat ens på jag vet inte hur länge.#10 skrev:Ja visst fan ser jag att han lirar, men han har inte lirat mycket dom 2 eller 3 innan denna, sen är det väl inte många som var bra idag...eller?Jim Morrison skrev:Men du ser väl när han lirar? Han är ju inte alls bra.#10 skrev:Riktigt kass tredjeperiod, om Lauritsen är skadefri så förstår jag inte varför han lämnas utanför laget, vi behöver väl alla killar vi kan få som kan stava till spelsinne, brunkare har vi ju gott om!
Synd isåf.
Tror han spelas i "form" på träningarna men är helt enkelt inte tillräckligt bra för att platsa under match.[/quote][/quote]
- Doyle
Skulle vara roligt o veta om laget har satt upp en matchgameplan för alla omgångar. Man släpper en del fighter för återhämtning och tokkör sedan i ett antal matcher och har satt upp ett poängsaldo man ska ha uppnått i var femte omgång. Ser så medvetet trött o okoncentrerat i vissa matcher o matcherna därefter är det full fokus igen. Så det känns som det är ngn form av taktik för att kunna orka utifrån den kämparhockey vi är tvungna att genomföra för att slippa kval